Inlägg från: anuya77 |Visa alla inlägg
  • anuya77

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

Bay; ring Vårdguiden om du är orolig men sover han nu borde det inte vara nån fara. O när kommer vi med förmanande ord? Du är ju rolig! Saza: de kollade om Hugo kunde bygga torn av några klossar o om han ritade på ett papper när de slängde fram papper o kritor. Alla; tack för alla snälla ord. Det är ok det här. Kommer troligtvis bli kvar till förlossningen. O världen är liten. Satt i pratade med en annan mamma ganska länge, som visade sig vara bay's bekant. Lustigt

• anuya77

UgoHugo hade fått leka med sin trötta pappas mobil imorse medan han halvsov själv. Tror ni inte ungen hade lyckats spela in en videosnutt OCH skickat iväg till Jonas gamla chef. Haha. Nån har Ågren nu hur framtida referenser kommer låta. Jag tyckte det lät lite kul.

• anuya77

tidEn går sin gilla gång här på avd 12. Läkarteamet skulle kommit 10 men dök upp först 17.00. Hör o häpnad: ett nytt besked- nytt ul på tisdag o om jag då är öppen/mogen blir det igångsättning. Vilken typ av förlossning är beroende på fosterläge. MEN värkarna är så superkraftiga nu så de hoppas att det sätter igång av sig själv. Så vi får se! Alla värden är jättebra o ev lutar det mot att jag får åka hem över helgen o komma tbx på måndag. Men jag vågar inte hoppas på nåt alls. Hubbe o Jonas var på besök ikväll. Det var underbart o då snusa honom i nacken igen. Som tur har jag en supertrevlig rumskamrat. Fördriver tiden genom att scrappa o måla. Ja, så ser en helt ok dag ut i väntan på min bångstyriga lilla bebis.

• anuya77

Ja precis i detta nufaktiskt! Jättemycket. Fick just Alvedon som vägrar hjälpa ! Ff i tvärläge.

• anuya77

en till som är uttråkad. Min snälla rumsis åkte just hem så jag ringe hem o grät en skvätt till Jonas om hur ensam o övergiven jag är. Ja jag vet att jag är patetisk. Men så fick jag prata med lille hubbe o vi (jag) sjöng bananer i pyamas sången, då blev allt bättre igen. Sjö: vilken mysig dag i solen. Har kräksjukan lagt sig nu? Movie: hur var guys & dolls?

• anuya77

Ff öppen 5 cm. Min kropp bara vägrar o samarbeta . Har massa sd o förvärkar. Men sen händer inget. Uppdaterar på min hemsida för det är svårt o skriva på Fl via telefonen. Min förra rumskamrat födde just barn: i hissen på väg ner till förlossningen! Min adress: scrapp77.blogspot.com . Kram

• anuya77

Nej, han ligger ner men är ff ruckbar. Så nu blir det vanlig förlossning- om jag orkar. Alla dessa långdragna värkar tar verkligen kraften ut mig. Men man har väl nån urkraft o hämta nånstans.

• anuya77

KarlStad: hoppas. Men tror det inte. Slemproppen har gått nu iaf. Alltid nåt Vagn: vi har emmaljunga citycross. Osexig- men stabil o bra! O sen har vi en babytravel sysonvagn, som vi ff ej hämtat ut. Vårkläder: har ej tänkt så långt. Ja det är ju jättesvårt.

• anuya77

Nu måste jag få klaga av mig! Jonas kommer hit med en trött o hungrig hugo som är jättegnällig. Till lunch hade han gett honom en 15-månaders burk(som han absolut inte blir mätt på ) för att han inte orkat laga mat. Sen hade han inte fått ( orkat kämpa) honom o sova middag. Han behöver verkligen sova då han sovit oroligt flera nätter i rad. Detta ihop gjorde att han bara grät o grät när han var här. Och detta gjorde att han bara ville vara hos Jonas famn. När jag tog honom blev han panikslagen o skrek som en stucken gris! Hur roligt är det? Snacka om att värdelöshetsförklaras! Ovanpå allt så berättade Jonas att Hugo börjat skratta o tar handen för munnen samtidigt. Jag sa: ja men brukar ju jag skoja med honom. Skratta som en liten kines. Precis då säger Jonas: ja han gör ju så för att farmor skojar ju alltid med honom så. Pang! En gång till- värdelöshetsförklarning. Men ok, sa jag: då kan hon ju adoptera honom pm hon är så jävla rolig. Jag orkar inte mer o jag orkar inte en dag till. Först vill han inte va i min famn o sen är farmor den som är rolig o hittar på saker som Hugo tar efter. Min roll bara utplånas sakta men säkert, eller?

Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7