ADHD-mammor rusar vidare i mot och medvind

Om 2 veckor beräknas de vara klara med autismutredningen här... skönt. Är så trött på det nu. Var där idag. Ett besök kvar hos psykologerna och ett läkarbesök. De skulle skicka remiss till barnmedicin med för att ta ett blodprov. De blev inte gjort vid förra utredningen. De tror inte på kromosomfel, typ fragile x men de vill utesluta det helt säkert. Sen ett par veckor efter sista utredningstillfället är det återgivning. Först en med oss vuxna och sen en med Frodo med. De får ta detta, jag fixar inte det. Usch, tycker det är jobbigt att han ska veta detta även om jag tycker det är dags nu
Vi såg skillnad på sonen en halvtimme efter han tagit första concertan. Han har utvecklats enormt på de två åren han ätit den.
Önskar att jag hade något till plus-listan idag men det finns ingenting alls. Är bara så trött och less på sonen. 05:04 vaknade han och han är förjävlig. Flyger runt runt i vardgasrummet, slitit loss gallret på högtalaren, dragit ner saker från byrån, sprungit i fönsterkarmen och hänger i garndinerna, spottar vilt omkring sig och gapar. Vad fan gör man?? Har gett concerta för en stund sen och jag hoppas att det blir lugnare då. Jag är så dödligt trött på att ha det så varje morgon. De dagarna han vaknar vod ungerfär 6:15 är det bra för då är det concertadax nästan med en gång men dessa tidiga mornar går mig på nerverna. Bah....