Vi på CvL fortsättningen
Dahlia, Gud va ledsamt att läsa om det som du varit med om. Lycka till nu med kommande Ivf!
Kram!
Dahlia, Gud va ledsamt att läsa om det som du varit med om. Lycka till nu med kommande Ivf!
Kram!
Hej tjejer!
Har inte vart inne på ett tag, har försökt legat lågt med tankar på nästa Ivf och dessutom har jag haft en del biverkningar av mitt spray den här gångenhade INGET förra gången. Fick nässelutslag över hela kroppen som jag höll på att klia ihjäl mig av Fick ta allergitabletter och byta till synarela, har nu ständig hvudvärk och är en bitch mest hela tiden! Ja, ja, snart så är det över alla fall!
Börjar med Gonal imorrn
Anlo, hej tjejen! Har tänkt på dig så mycket och håller tummarna stenhårt att det verkligen är en liten på gång! När har du börjat blött de andra gångerna? Väntar du med test tills på fredag em? Hoppas ni kan få komma iväg nu på lördag, det låter så mysigt! Börjar oroa mig över vår mallis resa i slutet av Maj.....som förra året blev inställd för dottern fick vattkoppor 3 dar innan......suck!
Kram!
Curly, Grattis till dina befruktade små ! Va härligt! När är ET? Imorrn antar jag eller? Lycka till nu! Jag var inte speciellt trött efter ET men efter ÄP ....ursch jag var så trött på kvällen. Jag däckade 19 på kvällen då.
Lycka till!
Myran, när har du testdag? Några symtom? Håller tummarna nu!
Smassk, finnar....det glömde jag skriva, har haft flera bölder i ansiktet den här gången + alla andra buverkningar så
Hej tjejer!
Grattis Curly!!! Va härligt! Känslan är ju magisk efter ET!
Anlo, hur känner du dig? Några tecken på mens alls? Hoppas nu för sjutton! Du testar väl imorrn bitti????
Behöver lite snabba råd....
Ska ta min första spruta ikväll....och upptäcker att mängden som min läkare föreskrivit (175IE) inte existerar på pennan! (Gonal). Det är bara första två dagarna som jag ska ta 175 och sen 150 som förra gången. Har ringt hans minicall och ännu inget svar. Vad hade ni gjort? Visst ska jag väl ta närmast högsta efter 150IE? som är 187,5....? Måste ta den nu känner jag, kan ju inte vänta på att han ska ringa i en evighet. Nån?
Anlo, Tack!
Jag ska börja ladda pennan nu
Tak för alla svar! Jag hade suprecur förra gången helt utan biverkn. Hade den nu med men fick ju nässelutslag och fick då byta till synarela...som sagt bitchig som fan och huvudvärken är hemsk tillochfrån. Men hoppas det blir bättre snart!
Du, jag ska tänka på dig, håller tummarna stenhårt nu för dig! Kom in genast imorrn och berätta oavsett! Hoppas hoppas hoppas!
Kram o natti!
sådär...då va första sprutan tagen Äntligen närmar det sig!
Hej Anlo!
Men gud, sitter här och gråter och förundras över hur livet kan ändras och avbryts när ja läser vidare..... Men vilken dröm!!!!Se det som ett gott tecken! Kom in nu och berätta om ditt plus gumman! Du testar väl ikväll???
Kramar och jag ger INTE upp tummarna här inte!
Hej tjejer,
har haft fullt upp med hemmarenovering...känns skönt såhär vid IVFtider.
Ville bara skicka över stora kramar till dig Anlo! Fan va tråkigt....jag hoppas du har kommit ur den värsta fasen. Har tänkt på dig så mycket, MÅNGA KRAMAR!
Hej hej!
Marvin, Grattis till det bra resultatet!!! ET imorrn alltså? Lycka till imorrn! Längtar till ET på fredag!
Anlo, Wow, ÄL på gång!? Bara att köra på, nåt annat kan man ju inte göra och som vi alla vet så är ju känslan av att åtminstone ha gjort ett försök efteråt så tillfredställande och förhoppningsfull oavsett om det är för 25 gången man försöker.....förr eller senare är det ju RÄTT! Kör på nu! Jag tror på er! KRAM!
Embla, missade lite vart i er IVF ni är just nu men jag håller verkligen tummarna att det kommer att lyckas den här gången!
Idag har jag vart på ÄP som var en lite negativ upplevelse...men med bra resultat Vi hade en annan läkare idag och som sagt blev det hela en helt annan upplevelse än när vi haft underbara dr OB......hade också väldigt ont den här gången och tyckte nog att sköterskan gott hade kunnat öka på bedövningen mer än hon gjorde....Ja ja, allt gick ju bra ändå och det blev 10 ägg Förra gången tror jag vi hade 13 men det är ju inte mängden som räknas alls och jag är sååå glad att det blev så många, imorrn väntar det nervösa samtalet om befruktningen.
Kramar till er alla!