• Susie

Vi på CvL fortsättningen

Tjorven, NÄÄÄÄEHjärtaFy vad ledsamt! Livet är så föbannat orättvist och man förstår verkligen inte varför! Jag har alltid haft tron att allt sker av en anledning tills förra året....då min älskade idol gick bort, efter det har jag faktiskt slutat tro för sånt har INGEN mening!Gråter Samma för dig! Jag är säker på att det händer så länge ni inte ger upp, det hade lika gärna kunnat vara jag i din sits, jag tror bara det handlar om tur och lika väl som våra två tidigare suuuperfina embryon inte fäste, lika väl var dessa inte det rätta för er. Er bebis finns där ute! Dock undrar jag vad läkarna säger? Finns det nån misstanke om problem med slemhinnan eller har du fått nån medecin som trobyl eller liknande? Vet att mina ord kanske inte är till någon tröst, men skickar över massor med kramar! Snart kommer det att hända för dig med!

• Susie
    {#emotions_dlg.flower}Tjenarehejsan, Nej gud va hemskt tråkigt! Du får bryta ihop och komma igen och se fram emot nästa besök i Aug. Många stora kramar!HjärtaSåklart kommer det att lyckas!
  • Susie

Anlo, näääeee nu får du bli lite mer tydlig Vad menar du att du hade så ont i natt???!!! Brukar du ha såhär? Vilken RD nu och när är BIM? Inga spottings? Hur var det sist? Hur känns det i magen? Gud jag hoppas att du har fel med din känsla! Håller tummarna stenhårt!
    KRAM!{#emotions_dlg.flower}

• Susie

Vi fick se vår lilla bebis i måndags igenHjärta, allt såg bra ut och jag kan verkligen inte fatta det!
    På vägen hem bestämde vi oss för att faktiskt berätta för vår dotter trots att vi tänkt vänta. Det kändes så fel att inte berätta nu oavsett vad som sker! Vi fick två små suddiga foton med oss.........Och GUD................................vilken känsloexplosion det blev!!!Hjärta
    Jag lade fotot i ett fint kuvert och satt ett klisterhjärta på det, vi dukade fram en prinsess tårta och bad henne sätta sig vid bordet. Jag har haft en del tid att fundera på HUR vi ska berätta när det väl skulle hända och ville verkligen göra något litet speciellt. Danne filmade lite med sin mobil bara för vårt eget bruk hi hih hihihihhi!
    Såhär sa hon " Är det alla barnenes hjärta dag"? Nä svarade vi, hon öppnade kuvertet och tog ut UL bilderna och slängde genast chockat blicken till min mage (hon känner igen UL bilder, hon har ju sett sina förrut) Tittade igen och tillbaka på mej. Sen sa hon " Är det jag"? Näe svarade jag. "En bebis"? Ja, svarade jag.......och hon såg helt chockad ut stackars lilla tjejen och sa "din bebis?" Jag pekade på magen och hon brast ut i ett stort skratt  som övergick i att storgråta!!!!!!!!HjärtaStackars liten! Gud vilken känsla! Jag är sååå glad för hennes skull! Oj vad hon grät och skrattade sen osv. En helt fantastisk dag!
    Hoppas det var OK att jag bara delade med mig av mina känslor

Kramar till er!

• Susie

Embla, åh tack. Jag förstog att hon skulle bli väldans glad....men blev alldeles tagen av hennes reaktion och fick ju lyfta upp henne. Så sött när en 5åring säger "Jag blir så glad så jag börjar gråta". Sötis!
    Ska försöka att hålla mej till den andra tråden med mer gravid snack men ville bara skriva om Vul.
    Kram till dej!

• Susie

Tjorven och Anlo,
    Gud va härligt att du ska få hjälp med detta! HjärtaVisst borde det vara något sånt som ligger till grund för att det inte fäster!
    Jag har läst mycket om immunologiska orsaker och trodde ett tag att det var mitt problem, då jag haft väldigt mycket skumma saker senaste två åren och även som Anlo skriver, reumatiska "besvär" och har inte varit sjuk EN ENDA gång på två år med en dotter i 3 års åldern som ständigt varit sjuk med dagisvirus.........
    Dock var jag hos läkaren igen för 2 mån sen och tog vartenda prov som visar på värden med förhöjt immunförsvar och sköldkörtelproblem etc....alla värden var perfekta. Och nu är jag ju gravid. Så Anlo, jag tror inte alls det behöver vara så för dig, jag tror man kan börja misstänka det efter många misslyckade Ivf.

Anlo, Jag hopas hoppas hoppas du slipper den förbannade mensen, jag håller tummarna och har dig i tankarna varje dag! Kram!

• Susie

Tjorven, Är det klart att du får hjälp med det eller förstog jag fel? Va skönt ändå att du ska få hjälp verkligen! Kram till dig och ge inte upp!

• Susie

Myran, Tack va gulligt av dig!
    Va skönt att du håller på med så mycket rengörande och avslappnande saker nu innan du ska köra igång! Akupunkur tror jag absolut är bra även om det aldrig hjälpte mej att bli gravid....Det är ju bevisat att öka chanserna vid Ivf om jag läst rätt.
    Jag gjorde allt under våra år vi försökt och vet att det jag gjorde denna gången antagligen inte alls gjorde att jag blev gravid, det var ju sannolikt endast bara IVFen och rätt embryo, men varför inte dela med sig? Jag sov med raggisar varje natt, duschade kokhett varje kväll och hade raggisar på mej så fort jag va hemma....jag tänkte att det borde ju öka blodcirkulationen och jag är väldigt kall av mej......Jag vet det låter futtigt att ens nämna i dessa sammanhang och jag tror ingen av oss behöver några "tips".....men varför inte!
    Stor Kram! Snart är det dax för dig!

• Susie

Anlo, Fy fan rent ut sagt! Jag vet exakt hur du mår, det är j så fruktansvärt! Dessa karlar!DemonDe fattar ju ingenting ibland! Jag hller tummarna så de blir blåa! Kollar in senare ikväll och ber att inget har förändrats! Gör du nåt test i helgen eller orkar du vänta till TD om mensen inte kommer? STOR KRAM!

• Susie

Anlo.....NäääeGråterFan va ledsen jag blir om det är så! Jag håller tummarna in i det sista! Meddela test sen om du orkar gumman! Jag hoppas så mycket att det inte är som du tror.
    KRAM!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen