• Susie

Vi på CvL fortsättningen

Tjejer....

Embla och Cookie, fansjävlahelvetesfansjävlar!{#lang_emotions_frown} Jag brukar tycka det är skönt när nån svär åt mig så jag passar på för er skull! Gud va tråkigt, och känner med er!
    Nu får vi göra fina FET allihopa, bara att se framåt, snart är det våran tur och så är det bara! KRAMAR!

Anlo, jag tycker det känns som du är gravid när jag läser dina inlägg, när testar du?!?
    Gud så spännande! Hur känns det?

Lite ego om mig.....
    Här hade man ju hoppats på utslag på ÄL test så att man skulle få ge sig iväg till sitt lilla frys.....men icke Jag känner att den är på G men ÄL inträffar nog antagligen torsdag....Är sååå rädd att vi inte kan få en tid för ET i helgen{#lang_emotions_cry}det beror ju lite på hur det ser ut med tider och personalen.....

Kram på er!

• Susie

Hej tjejer!

Jag är så lycklig idag{#lang_emotions_heart} det var i sista minuten som jag fick positivt utslag på ÄLtest och vi har fått tid för att göra FET på fredag
    Sååååå lycklig!!!!!!
    Igår var jag också hos en homeopat, otroligt välutbildad och han gick igenom hela kroppen på mig varenda kota knäcktes, magen masserades, ligamenten töjdes ut vid bäckenet och så akupunktur förstås! Imorrn bitti ska jag dit igen och lösa upp det som blockar mej
    Känns såå skönt, och timingen är ju mer än perfekt. Har nån av er andra testat akupunktur i samband med IVF/FET? Jag läste att chansen är mycket större att lyckas! Jag trodde innan att det inte fanns några studier på det här men enligt en kliniks hemsida (minns inte vilken, tror en dansk) så har studier gjorts som verkligen tydligt bevisat att det ökar chanserna drastiskt och därför utförs akupunktur i samband med ET och för mig är ju ÄL imorrn så det kan ju inte bli bättre
    Hoppas nu!

Anlo, jag vet inte hur länge ni har försökt, men har du haft några av dessa tydliga symtom innan? Jag har haft mycket som jag trott varit symtom under våra två år men INGET som varit så tydligt som med min dotter. Blodådror på bröste känns inte direkt som skengravid för mig Jag tror nog att du kommer få ett fint plus
    Kram

• Susie

Djurgårdsrutan,
    Grattis till din status! Jag känner som dig, tycker Dr O B är så underbar! Är också ruvare nu och man är ju så lycklig i hela kroppen. Hoppas nu!

• Susie

Hej tjejer! Hur går det för er?
    Idag började mina pms symtom, kallsvettningar och humöret är helt i botten.....Vet att det är tidigt men har tjutit och damsugit under en timmas tid och förbannat den högre makten....tagot Cvls test bara för att kunna påverka i nån riktning....såklart minus. Är på Rd 4 och jag hade som vareviga månad hoppats på att få vakna med en sju****vetes mensvärk eller av kräkningar. Nejdå, det är väl bara att inse att JAG är den enda människan på jordklotet som inte får syskon till vår dotter{#lang_emotions_cry}, jag förtjänar väl inte det eller hon heller för den delen får man väl anta!{#lang_emotions_demon}Är det för att man bryr sig så mycket och har kämpat så himla mycket med att försöka göra allt för att det ska funka och engagera sig?! Hade jag haft en cigg i mungipan medan jag hade baggat vagnen, eller låtit min 3 åring springa ute själv och leka på gården, eller helt enkelt skitit i att söka hjälp åt min son som inte kan prata för att han egentligen är DÖV!? (det här är folk jag känner)....Ja då hade jag väl haft både 1, 2 och 8 ungar! FAN va jävla bitter jag är!
    Är det bara jag som är såhär?!? Känner mig patetisk, men tycker det här är så psykiskt påfrestande!
    Förlåt för mitt negativa inlägg
    Kramar till er och hoppas ni andra känner av lite symtom och snart plussar!

• Susie

Djurgårdsrutan, hur känner du dig? Vi gjorde ju FET samtidigt ungefär tror jag

• Susie

Embla, tack! Jag vet, jag är så dum{#lang_emotions_yell}....eller mest desperat bara.
    När gör du ET? Nästa vecka?
    Kram

• Susie

Djurgårdsrutan, Hej! Tack för pepping! Jag e så dum och har under hela tiden vi försökt jämfört när jag blev gravid med min dotter....då fortsatte ÄL värken från ÄL och blev starkare och starkare som mensvärk redan några dar efter och sen rejält med yrsel, fast det var en hel vecka till BIM{#lang_emotions_undecided}
    Va spännande!!! Jag gjorde ju ett FET den här gången med ET i fredags. Såklart vi ska plussa nu! Är det ditt första försök eller har du gjort flera?

• Susie

Hej tjejer!

Anlo, Tack för dina peppande ord! Hur är det med dig? Har du hämtat dig? Hur ser er planering ut framöver?
    Kram!

Djurgårdsrutan, OK! Jag håller tummarna att det verkligen ska gå vägen för oss båda nu! Känner du av nånting? Jag känner inte ett dyft precis som väntat tyvärr....nu är det ju de värsta dagarna kvar också....BIM på tisdag
    Nej inte Ivf, vår dotter kom till naturligt på första försöket{#lang_emotions_surprised}!!???! Jag är ju ööööverlycklig över att ha fått henne, SÅKLART!{#lang_emotions_heart} ...Men nu börjar man ju verkligen bli lessen över den här situationen. Jag har sååå svårt att släppa vad som är fel osv....

Piken, tack! Gud så härligt!!!! Va underbart att få se den lilla!{#lang_emotions_heart}

Embla, Vul idag alltså? Hoppas du får en tid bokad snart för FET, du måste skriva så fort du vet när det blir!

• Susie

Piken, Gud.... 3 ET och 3 FET.....Har ni ifrågasatt antalet till kliniken eller hur har ni resonerat om det här, varför det inte blivit nåt innan osv? Har ni haft toppkvalité osv på era små embryon? Ursch jag tycker det känns väldigt jobbigt allt det här, även om jag såklart vet att cvl inte kan styra allt och att det avgörande ligger i embryot självt.

• Susie

Hej Djurgårdsrutan! Jag hoppas att du har fel ang värken, det kanske är nåt på G nu! Hoppas!

Embla, GRATTIS! Gud så spännande! Äntligen! Jag ska tänka på dig på söndag
    Tack för dina peppande ord! Jag hoppas vi har tur nu....Bim är på tisdag och TD är 14 dgr efter ET så det borde ju bli 12/3......... eftersom jag inte använder några hormoner utan i naturlig cykel så är TD såklart kortare. Min dotter fyller 5 idag och jag fyller den 16e.....kan man få önska sig nåt på sin 35årsdag kanske??!{#lang_emotions_innocent}
    Kram!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen