Vi på CvL fortsättningen
Inga fler ultraljud inbokade. Men BM där sa att dom kontrollerar tillväxten i v 32 så jag hoppas att det blir så. Just nu är jag lite nojig om det verkligen är en flicka. Skulle kunna tänka mig att betala för ett könsultraljud. Men det är inget jag pratat med min sambo om. Var på gruppinfo på mvc idag. Väckte mkt känslor när vi pratade om amning och första tiden efteråt. Mina tårar kom när jag berättade hur jag haft det. Lite jobbigt men kändes också skönt efteråt. Sjukgymnasten kom och pratade. Ska ringa och boka en tid hos henne. Funderar på att prova vattengympa. Kunde bara gå en gång sist då jag fick blödningar. Dom håller i det så det går på högkostnadsskyddet. Jag har nga veckor kvar till nästa bm träff funderar på att boka om den tidigare. Fått en del huvudvärk igen. Funderar på om det har att göra med mitt järnvärde. Kommer inte ihåg om det kollas som ett specifikt värde eller om det är koll av Hb? Är det någon av er som vet? Låter som det är på G för dig Cahela? Är det Elsa som håller dig vaken eller är det bebisen? Hoppas du har möjlighet att sova lite på dan. Du behöver lite mer kraft nu när du ska föda snart. Håller tummarna Kram