Vi på CvL fortsättningen
Hej!
Nej vad tråkigt Hhoppas. Jag förstår verkligen din längtan efter ett syskon till Isak. Den längtan kan vara jättestark den med. Jag själv har ju barn sedan tidigare och vill så gärna. Det är ju väldigt naturligt att vilja ha mer än ett barn, så självklart önskar även vi som redan har barn det. Du ska se att hösten snart är här och du kan börja om.
Dahlia, inte är det kört än. Mensvärkkänslan kan lika väl vara embryot som borrar ner sig. Det tror jag iaf. Just nu borde den kännas som mest då det är det du känner är jag övertygad om.
Embla, förstår att du är rädd. Men snart vet du hur det gått och det är verklingen din tur att bli gravid nu. Så egentligen är ju chansen högre nu eftersom det inte gått de andra gångerna. ;)
Själv har jag idag fått ett toppembryo tillbaka! :) Det var härligt att få se det på skärmen. Riktigt vackert! Tänk att fyra celler kan vara så fina! :) Vi fick hela 6 stycken toppembryon till frysen och det känns som en lättnad. De sa att det hade varit svårt att välja ut det bästa för alla sex var så fina. Hoppas verkligen att just detta var det rätta då.
Försöker att inte oroa mig ännu men jag har tamigtusan redan börjat! Men jag vet från tidigare ruvarperioder att det går upp och ned med hoppet. Jag vill bara att embryot mår bra där inne. Fäster det så blir det nog på söndag (dag 6 efter ÄP) och det är mors dag då. Hoppas det är ett gott tecken.
Kram på er!
/S