Vi på CvL fortsättningen
Piken. Hur har det gått? Har du fått tag i dom?
Piken. Hur har det gått? Har du fått tag i dom?
Cahela. Kul med lite nya mammakläder. Klart du ska vara snygg i höst Vad köpte du? Finns det mkt snyggt? Skulle jag bli gravid nu så kommer jag ligga bra i fas jmf med sist. En mnd före bara. Så man borde kunna ha lite från då. Det är ju bra. Då har man basen klar o kan komplettera med lite roliga kläder. Fast med handen på hjärtat just nu skulle det vara en dröm att få köpa mammakläder men så mkt fanns det ju inte. Men modet är fortfarande bra så man kan köpa lite vanliga kläder också fast lite större Just nu är jag lite nervös inför ÄP imorgon. När det är avklarat brukar oron komma gällande befruktningen och sen katastroftankar kring tänk om jag inte blir gravid... Hur fertil är jag... Är det försent? Kommer vi få ett syskon.... etc.. Nu ska jag iaf hämta plutten från dagis. Skönt med lite distraktion från tankarna en stund! Kram
Hoppas du kryar på dig nu! Jobbigt när det sätter sig på luftrören. Försök att vila!
Nöjd med dagen. 13 ägg. Hade fler blåsor. Rekord hittills. Däremot låg äggstockarna helt bredvid varandra. Aldrig sett det förut. Och vätska i magen. Dr kollade ett till Östrogenvärde för att se att jag inte var överstim. Men ssk ringde aldrig upp mig om svaret i em som hon sa. Lite besviken på det. Får höra imorgon istället. Är inte direkt orolig utan mest nyfiken. Gillar dock inte att dom inte håller vad dom lovar... Har ganska ont i magen. Speciellt när jag är uppe. Så det blir soffan resten av dan Kram
Hej. Mitt östrogenvärde var bra. Men har fortfarande väldigt ont. Svårt att vara uppe. Av mina 13 ägg var 10 befruktade. Vilken är toppen. Men dr tyckte ändå att jag skulle komma tillbaka för ET imorgon. Och dom vill sätta in 2 ägg. Ifrågasatte detta så ssk kollade med dr och hon baserade det på mitt förra försök. Känns frustrerande att inte få prata med henne. Förra gången var ju dålig för att jag stim fram för fort och för nära den andra. Då här bra resultat har jag aldrig fått. Jag är livrädd för att få tillbaka 2 ägg pga tvillingrisken. Jag vill absolut inte ha tvillingar samtidigt som jag vill optimera chanserna förstås. Har aldrig blivit erbjuden det på CvL för dom har tyckt att chansen varit för stor. Men det verkar som Falun är mera liberal. Skulle få prata med dr innan imorgon så kunde ta ställning själv om jag ville ha ett el två ägg. Jag känner mig ledsen, arg och frustrerand... Borde eg vara överlycklig... Behöver råd! Mkt tankar och lite kaos nu.