Vi på CvL fortsättningen
Spännande då är vi hack i häl :)
Jag har äntligen fått klartecken för ÄP på fre. Hann med sista äggplockningsdagen innan sommaren, så det blev som planerat :) Har inte lika mkt känningar i magen längre. Lite skumt. Borde blu mer tycker man. Inte svullen el nått än så länge. Eller gått upp i vikt. Och det är ju skönt :) Kommer nog efter ÄP. Mitt östrogenvärde var på 3000 lite lågt tycker jag. Men dom var nöjda. Hade 5200 när Arvid blev till. Vet inte vad det har för betydelse men man hittar alltid nått att haka upp sig på. :)
Vilken dag började du spruta Pemberly? Jag började i tis. Började få känningar i lö kväll. Och mkt ont sö o må. Knappt nått idag.
Hur gick det idag Piken? :)
Grattis piken. Det är ju ett jättebra resultat!! :)
Cahela. Det är tiden innan man berättar som är jobbig. Man är mest svullen o plufsig om magen innan magen tar fart. Kan vara en utmaning att dölja ;) Tur att det är semester snart. Kommer du att vänta till efter RUL innan du berättar? Har för mig att det var så med Elsa om jag inte missminner mig. ;) Eller känns det annorlunda denna gång? Jag mår bra. Ganska mkt känningar i magen idag. Svullen om magen, gått upp 6 hg. Men mår bra psykiskt. Gjort gått att få vara hemma i veckan! Varit o köpt lite presenter till Arvid som fyller år på må. Och spontanshoppade en vagn.. Får se om den blir godkänd :) Alltid gott för humöret att få shoppa lite :)