Piken skrev 2013-06-04 20:35:00 följande:
Oh Cahela vad glad jag är för er skull! Du är en riktig kämpe! Behöver du ta det lugnt nu med tanke på livmoderetappen? Anlo, då håller jag tummarna stenhårt på att du hinner före sommarstängning. Aldrig tänkt på antal sprutdagar, vad brukar man ligga på? Är åtta dagar kort? Vad är då långt? Ska på ett andra ul imorgon får då veta när det blir dax för äggplock.
Jag vet inte helt vad som är normalt i antal sprutdagar. Men när jag hade 6 dagar var det extremt snabbt o 8 dagar verkar också vara ganska snabbt. Tror 10-14 dgr är ganska vanligt men det är vad jag läst mig till här på FL. Känns lite nervöst men samtidigt ganska avslappnat inför denna gång. Det har ju varit ganska många turer hit o dit... :)
Hittade nga gamla ivf papper från första ivf:n på CVL. Där stog det att man helst skulle ta sina sprutor mellan kl 21-23. Så idag blev det strax innan kl 21 innan jag började jobba. Nu är det som sagt bara att hålla tummarna för att det går vägen till ET. :) Blodprover o VUL inplanerat till må. Gör du din beh helt via Falun el via hemläkare? Brukar du skicka in blodprovet el tar du det hos dr?