Vi på CvL fortsättningen
Åh Stort Grattis!!!!! Va härligt!!! Bir sååå glad för din skull! Vad skönt att du äntligen fick svar på din magvärk! Det förklarar ju verkligen varför, men det är alltså inte tal om överstimulering då utan bara att de är svullna och det kommer att gå ner när Östrogenvärdet sjunker till bra nivå?
Fy vad hemskt jobbigt med foglossning så tidigt! Men du behöver nog komma lite längre för att vara säker på att det verkligen är det, men antagligen är det väl det. Har missat lite om var i bäckenet och på vilket sät du har ont? Jag har haft bäckenilningar förra grav och känt av lite liknande nu nyligen, har känt foglossningen i höger fog i svanken när jag går för mycket och för fort, särskillt i fel skor och om jag rör på höfterna. Jag har fått en tid till sjukgymnast nu på Onsdag och du kommer antagligen få remiss till en så fort du träffat din BM. När har du inskrivning? Hoppas det är periodvis gumman! Mitt går i perioder....jag är mer känslig ibland osv. Men med ditt jobb, huah!!! Då hade jag dött antagligen av smärta, jag som får ont av att bara gå sakta till dagis i 15 min....
Hoppas du blir bättre och att du kan få fortsätta njuta av din lilla bebis
Kram till dej och bebis!
Oddvar nämnde inte ordet överstim. Vet inte om man kallar det så här så sent. Men mina äggstockar var väldigt stora. Hade flera äggblåsor som var mellan drygt 2 cm stora. det var dom som prod gulhormonet. Men att vi som gjort ivf ligger ganska mkt före i hormoner jmf med en vanlig grav. För man producerar nog lika mkt hormoner det är bara det är vi har ett rejält försprång. Han hade varit orolig om jag inte varit gravid o haft mina symtom. Men nu fanns det ju ett litet pyre där inne . Nu har två BM o en läkare sagt att det är foglossning jag har så jag får försöka att ställa in mig på det. Jag har inskrivning imorgon. Glad att den kom så tidigt. Får bara hoppas på att hon tar mina symtom på allvar. Den bm jag pratade med där igår sa att det är ovanligt att få foglossning så här tidigt... Men Oddvar sa att min kropp är mer gravid än mina 8 v. Att jag ligger längre fram. Tyvärr har jag inget drömläge vad gäller mitt jobb. Så jag hoppas verkligen att detta blir bättre. Annars vet jag inte vad jag ska göra. Kan ju inte vara hemma hela tiden heller.
I em ska vi till MVC på hälsoinfo i grupp. Blir kul o se vilka som kommer. För dom kommer ju vara ungefär lika långt gångna som mig antar jag.
Hur är det själv?
Kramar