Vi på CvL fortsättningen
Stort GRATTIS Cah. Det är ju helt underbart. Nu är det äntligen din tur vännen. Åh jag blir så glad o rörd för er skull. Så nära till tårar. Njut nu av detta pluss!!
Bamsekram
Stort GRATTIS Cah. Det är ju helt underbart. Nu är det äntligen din tur vännen. Åh jag blir så glad o rörd för er skull. Så nära till tårar. Njut nu av detta pluss!!
Bamsekram
Jag håller tummarna för dig idag Mammiz. Nu är det eran tur.
Jätteglada nyheter Curly :) Stort grattis. Nu håller vi alla tummar vi kan för er!!
Tack Anlo Allt bra m dig & familjen? Hoppar in o läser i gravidtråden ibland, så kul att läsa hur det går för alla "gamla" ivf-vänner!
Kul att du läser lite i gravidtråden. Den är inte så aktiv längre då de flesta redan fått barn. Så vi behöver all tillskott vi kan få :) Med mig är det bra. Är i v 38 nu, alltså 3 v kvar till BF. Närmar sig med stormsteg. Känns både förväntansfullt o läskigt med förlossningen. Alla pratar om hur ont det gör att föda barn. Men det ska nog gå. Har mkt sammandragningar o förvärkar med det har jag haft länge så kan nog inte säga att det är nått på G ännu. Men den som väntar på nått gott brukar det ju heta :)
Jag kommer att följa dig med spänning :)
Jag har inte varit in o läst på ett tag o det första jag läser när sidan laddas upp är alla grattisönskningar till CurlyRed. Så jag säger också GRATTIS. Helt underbart!!!! Får själv flashback på mitt pluss Den känslan glömmer man aldrig. Cah. Jag är så glad att ni fått komma hem o att Elsa mår bra. Man hämtar sig sakta men säkert. Jag var knappt ut med barnvagnen själv första 6 v. Det är ingen panik. Och så bedårande söt hon är!! Min lilla Arvid är nu 6 1/2 mnd. Tiden går verkligen fort. Man vill både bromsa o skynda på den samtidigt. Väldigt skumt. Men för min del så tycker jag att det bara blir roligare med tiden. Han är en glad, lugn o mkt snäll kille. Och jag har aldrig varit så kär i hela mitt liv förut. Känslorna är himlastormande!!! Och till alla kända o okända i tråden håller jag alla fingrar o tår för att ni ska få uppleva detta nga gång!! Många styrkekramar AL
Hej igen Curly. Jag skrev nog lite mkt i mitt inlägg. Min sötis heter Arvid o Cah:s heter Elsa. Blev kanske lite förvirrande. Kommer ihåg hur det var att kissa x antal ggr på natten. Och jag jan nästan lova att det bara blir värre. På slutet var jag upp nästan en gång i timmen... Om jag inte kommer ihåg fel så kan man tidigast se