Vi på CvL fortsättningen
Curly, stort lycka till imorgon, jag ska tänka på dig hela dagen
EGO, jo jag ringde till CvL (fick sitta i telefonkö 45 min) för jag ville veta hur det egentligen ligger till med embryona de satte tbx. Inte för att man kan göra ngt nu men iallafall. Frågade först BM som läste i mina journaler att jag fått tbx 2 st 2-celliga (!?) men att hon inte kunde så mkt om det där så hon sa att jag skulle få prata med doktorn istället. Han förklarade att de två som sattes tbx var fina och hade delat sig bra till två celler men att man måste räkna in tidsaspekten för normalt brukar de sätta tbx på em och då har de ju hunnit dela sig till fyra. Men han sa oxå att de aldrig sätter tillbaka sådana som inte delat sig för då är de ju döda. Jag tror tyvärr Oddvar tillhör gruppen obotligt optimistiska......eller så vill de inte avbryta behandligen för att de inte får in hela sin summa. Men den tanken vill jag inte ha. Innan tillbakasättandet så sa han ju att de var fina embyon och han sa faktiskt frysbara men att han rekommenderade oss att sätta tbx båda. Nu vet jag varken ut eller in, men har bestämt mig för att inte grotta ner mig mer idetta. Vi har gjort vad vi kan och nu får naturen avgöra.
Kram söta vänner, M