Poussin skrev 2011-01-13 11:11:47 följande:
Hej!
Stort tack för tumhållning - det gav resultat! Jag har ju inte så höga förväntningar pga mitt låga AMH, men han såg 5 blåsor (1 större och 4 mindre), samt några riktigt pyttiga som med mycket tur kan hinna växa till sig till ÄP - så jag är supernöjd!
Vid förra försöket såg de bara 2 mindre blåsor vid första VUL. Och idag så var läkaren supertrevlig - bästa besöket hittills! De ringer i e-m och berättar hur jag ska fortsätta, men han trodde att jag kommer få gå upp till 6 doser Menopur, lika bra det så svårstimulerad som jag verkar vara!
Myran,
Åh gumman, fy katten för migrän, och att inte kunna ta annat än alvedon - hoppas du kan vila upp dig idag och samla krafter inför morgondagen. Jag tror inte nervositeten försvinner, det är så himla stort och så mycket som hänger på hur det går, men glöm inte att andas och ta hand om dig. Håller tummarna för dig imorgon!
Curlyred,
Hur har det gått för dig?
Kram på er!
GRATTIS !!! det låter ju super med antalet blåsor!!! Du ska se att du får en fin skörd när det är dags!
Skönt att tumhållningen lyckades, men jag fortsätter så att Curly också får en fint resultat idag
EGO, känner mig bättre nu och har just ätit lite lunch. Ja denna ovisshet om hur det skall gå tär särskilt för ett kontrollfreak som jag.
kram M