• anlo24
    Susie skrev 2010-09-14 19:42:17 följande:
    Myran,
    Åhhh gud, jag vet vilken terror! Såklart du ska vänta tills mannen kommer hem, OM du orkar! Testar du nu så borde det synas, det syns nog för de flesta runt den här tiden.  Jag testade ju var det Rd+7  tro när jag såg mitt streck. Bara du berättar så fort du har gjort det!
    Menskäningar Känns det något likt förra gången? När är din Bim? Idag eller imorrn?
    Håller tummarna stenhårt för dig, det vet du! KRAM!

Marvin, Heeej tjejen! Visst e det underbart när man kommer igång med att pyssla och sy framför allt
    Har redan sytt två små klänningar och annat smått till bebisen men har tusen andra projekt på gång och har beställt massor med tyg Va mysigt med syhelg!!!!! Vad ska du sy då? Eller blir det stickning? HAr som sagt massor med projekt på gång, ser fram emot en pysselhöst verkligen! Vi bara måste försöka få till en fika nån dag, det vore jättekul! Inboxar dig ang gravidsnacket

Anlo, Hur har du det gumman? Hur går det framåt? Kram!
    Hej tjejen!

Det är bra med mig. Pyttelite spottings nu ikväll. Börjar mola lite i magen så antar att mensen är på G. Idag CD 28 så det passar bra ;) Däremot orkade jag inte lämna in recepten idag så hoppas att det inte är så lång väntetid på mina mediciner. Ska börja spruta på mensdag 2. Så troligen blir det på to.
    Har börjat träna lite smått igen. Så det känns bra. Ska försöka att ha pos tankar denna gång. Däremot har det varit lite jobbigt hemma. Börjar märkas på oss båda att barnlösheten tär på oss. Mitt humör är i botten. Måste försöka att rycka upp mig. Men det är svårt.

Inatt jobbade jag med en tjej som visade sig vara i v 23. Jag som trodde att hon var singel o lesbisk. Fast det hon iof sig vara. Får försöka att glädjas åt andra fast det tar emot ibland. Men det är lättare när det inte är sina nära o kära. Fast jag älskar små bebisar så om jag inte tänker mina neg tankar så är det bara kul.

Tack för att du tänker på mig! Betyder mycket. {#emotions_dlg.flower}

Kram
  • anlo24
    myran6801 skrev 2010-09-15 09:14:39 följande:
    Har fått tid på vårdcentralen om en halvtimme så jag kan få medicin mot UVI, längtar just nu till att få hjälp för jag kan inte vara många meter från toaletten och inget kommer det. Tänk att varenda j..kla gång så kommer UVI som ett brev på posten. Skönt dock att jag inte är på konferens som förra gången då jag inte kunde komma till läkaren på en gång. Ska bort ikväll med en vännina, men får se om jag orkar. Hon vet inget så jag måte hålla minen isånt fall och jag vet inte än om jag klarar det.  Oj, ni blir väl trötta på mitt tjat men det här jag kan ventilera mina tankar.

Kram M
    Hej Myran!

Jag gråter för din skull. Men ge inte upp ännu det finns flera stycken på FL som testat neg först o sen plussat. RD 11 är tidigt. Vänta med att testa nu till din man kommer hem. Hoppas verkligen att mensen håller sig borta nu.
    Känn efter o tänk på dig själv nu. Orkar du inte träffa din vännina ikväll så hitta på en nödlögn. Jag skulle nog inte sitta o hålla masken i din sits.

Hoppas du får antibiotika nu så UVI:n blir bättre.

Många styrkekramar till dig!!! Hjärta
  • anlo24

Hej tjejer.

Jag behöver lite råd. Jag fick min mens idag o tänkt börja spruta imorgon. Nu missade jag tlf tiden till CVL idag. Och imorgon har jag planeringsdag på jobbet. Brukar vara svårt att komma iväg o ring då. Kan jag börja utan att ha kontaktat kliniken? Och meddela dom på fredag. Eller är det viktigt att ringa dom först så att jag får klartecken. jag är prel inbokad för ÄP v 39. Vilken tid ska man ta sprutan? Är det viktigt med nån exakt tid. Vi ska äta middag efteråt så jag vill inte blanda mitt Menopur första ggr på en toalett :)

Ha det bra i solen {#emotions_dlg.flower}

• anlo24
    myran6801 skrev 2010-09-15 17:23:41 följande:
    Tack för styrkekramarna, de behövs de här dagarna det kan jag lova. Längtar just nu efter att min man ska komma hem och trösta. Kram M
    Jag förstår dig. När kommer din man hem? Kanske du kan åka hem till mamma så du slipper vara ensam. Eller bor hon långt borta?

Kram
  • anlo24

Go kväll!

Nu är jag igång med vårt 3 ivf. Hoppas verkligen på 4 ggr gillt :) Ikväll tog jag min första spruta Menopur. Kändes faktiskt lite läskigt med 3 ml i magen. Fick dock ut 2,8 ml av 3 ampuller?? Ska dit på VUL på ons.
    Är lite nervös för att ruva igen o gå igenom detta igen. Får försöka att ta ett steg i taget.

God natt tjejer Hjärta

• anlo24
    myran6801 skrev 2010-09-17 11:21:53 följande:
    Väntar på fortfarande på mensen RD 13, skit trist Rynkar på näsan Första IVF:n som var minus kom den på RD14. Andra gången går inte att jämföra med eftersom jag först fick plus en sen tidigt missfall.
    Hoppas ni alla får en skön fredag.
    Kram M
    Jag håller fortfarande tummarna för dig vännen. Så länge mensen inte kommit så finns det absolut hopp. Det blir en jobbig helg för er att vänta. Skönt att ni har varandra iaf.

Take care!!

KRAM
  • anlo24

Hej Tjorven. Kul att du är i gång igen. Jag tog Crinone Morgon o kväll vid ET. Helt ostim vid FET. Jag fick bruna flytn de sista dagarna innan jag fick mens. Men man kan få sköra slemhinnor av dom. Hoppas det går bra för er denna gång. Och plussar lycka till!!

• anlo24
    myran6801 skrev 2010-09-18 13:33:30 följande:

Idag har mensen börjat så smått. Mensvärk men ingen skjuts ännu, känns urjobbigt. Önskar det satte igång rejält och snabbt var över. Ska snart åka till landet och ikväll blir det ett glas vin till middagen, ska bli gott.
    Kram M

Så ledsen för eran skull Myran. Hoppas att ni har det bra på landet.

Massa kramar från mig Hjärta
  • anlo24
    Susie skrev 2010-09-20 10:26:22 följande:
    MyranHjärta En stor kram till dig....och ORKA är ALLT du behöver göra! Du SKA TJATA, och det med BASTA! Jag har skickat ett meddelande till din inbox....med lite tankar som kanske kan få dej att fundera lite mer än du redan gör. KRAMAR!

Anlo, hur går det för dig med sprutorna?!

Tjorven, NÄÄÄE fy va tråkigt! MÅNGA STYRKEKRAMAR men vi hoppas in i det sista att blödningarna försvinner och att du kaaanske få ett plus vid TD ändå. Kramar!
    God morgon vännen. Iaf för mig. Blev en sen natt på valvakan. Sprutandet går allt bättre. Kände mig som en knarkare när jag stod på toa o blandande mina sprutor igår kväll Hade en liten klump i  magen att nån skulle slita upp dörren o jag höll på med mina ampuller Oskyldig Haha.

Börjar känna av lite i magen. Men inga stora grejer. Bara två sprutor kvar nu sen VUL på ons. Så det blir spännande. Glad

Kram
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen