Vi på CvL fortsättningen
Jag hittade en vetenskaplig artikel om strålning vid UL :)
Jag hittade en vetenskaplig artikel om strålning vid UL :)
Hej tjejer.
Jag behöver lite råd. Jag fick min mens idag o tänkt börja spruta imorgon. Nu missade jag tlf tiden till CVL idag. Och imorgon har jag planeringsdag på jobbet. Brukar vara svårt att komma iväg o ring då. Kan jag börja utan att ha kontaktat kliniken? Och meddela dom på fredag. Eller är det viktigt att ringa dom först så att jag får klartecken. jag är prel inbokad för ÄP v 39. Vilken tid ska man ta sprutan? Är det viktigt med nån exakt tid. Vi ska äta middag efteråt så jag vill inte blanda mitt Menopur första ggr på en toalett :)
Ha det bra i solen
Go kväll!
Nu är jag igång med vårt 3 ivf. Hoppas verkligen på 4 ggr gillt :) Ikväll tog jag min första spruta Menopur. Kändes faktiskt lite läskigt med 3 ml i magen. Fick dock ut 2,8 ml av 3 ampuller?? Ska dit på VUL på ons.
Är lite nervös för att ruva igen o gå igenom detta igen. Får försöka att ta ett steg i taget.
God natt tjejer
Hej Tjorven. Kul att du är i gång igen. Jag tog Crinone Morgon o kväll vid ET. Helt ostim vid FET. Jag fick bruna flytn de sista dagarna innan jag fick mens. Men man kan få sköra slemhinnor av dom. Hoppas det går bra för er denna gång. Och plussar lycka till!!
Idag har mensen börjat så smått. Mensvärk men ingen skjuts ännu, känns urjobbigt. Önskar det satte igång rejält och snabbt var över. Ska snart åka till landet och ikväll blir det ett glas vin till middagen, ska bli gott.
Kram M