Inlägg från: tjorven01 |Visa alla inlägg
  • tjorven01

Vi på CvL fortsättningen

Precis hemkommen från Lotta
    Heeeelt otroligt hade mycket bättre energi till njurarna nu
    Har precis som du Undebara 2010 oxå kyla i livmodern så vi hoppas få bukt med det oxå men ffa har hon pratat om min dåliga energi till njurarna vet ej men det kanske hänger ihop
    Lotta sa att hon var överraskad över att jag svarat så fort på behandlingarna men att örterna förmodligen hade gjort sitt till
    Blev jätteglad och känner mig peppad igen hon sa att tom hon fick rysningar själv
    Nu satsar vi stenhårt
    Det ska bara gå någongång
    Tack för all peppning ni ger mig det gör susen
    Kram

• tjorven01

Ja absolut njurarna är tydligen jätteviktiga speciellt för hormonbalansen och den kan man ju tänka sig är viktig för att få till en graviditet
    Hoppas såååå att det snart ska vara min tur men hoppas försiktigt
    Kram

• tjorven01

Har anmält mig till hormonyogan nu jag med
    Men kommer bara att kunna varannan vecka
    Är det någon som ska gå på torsdagar
    Ellen föreslog att jag skulle gå varannan gång men får svårt att få ihop det tidsmässigt
    Vill träffa er snart!!!

Kramiiis hur mår du?
    Hur går era tankar?

• tjorven01

Curly fina
    Härligt att du gillade Lotta
    Jag tycker hon är heeeelt fantastisk
    Fick även Healing idag kändes heeeelt sjukt som om hela rummet snurrade
    Tog den korta kuren med urilan ingefära och laxplus eftersom hon inte tyckte att jag skulle hålla på att detoxa om jag skulle ha FET så vi får hoppas att det räcker men energin till njurarna var bättre och trippelvärmaren till livmodern var på topp så OM eskimåerna klarar sig blir det FET
    Hoppas hoppas hoppas
    Jag behöver alla tumhållningar jag kan få nu
    Kram

• tjorven01

Åh finaste Curly
    Jo tack med full dos blev min mage rätt knäpp och jag fick dra ner en aning vissa dagar då jag inte hade toa i direkt närhet och mannen som åt/ äter samma kur ballade ur helt och tar bara hälften av laxplus han blev jättesjuk med full dos men sådant kan ju vara olika från person till person

Hoppas sååå att du snabbt kommer i form så att vi får ruva tillsammans du har ju varit i bra balans innan så förhoppningsvis svarar du snabbt på beh
    Jag har svarat väldigt snabbt på beh tom Lotta var överraskad
    Det är ju alltid svårt att välja mellan kroppslig balans och jobbstress vilket är värst? Hmm
    Man får göra så gott man kan bara

Så nu ska bara mina skruttägg oxå funka hmmm allt annat funkar ju så VARFÖR kan inte de göra det gaaah nåja förr eller senare så
    Ta hand om dig
    Massa Kram

• tjorven01

Curly fina
    Hoppas det går bra med örterna
    Ovant i början men man vänjer sig
    Dricker fortfarande Dr Ma's kokade örter
    Håller med Myran bläääää

Ska ni gå på yogan den 23e?
    Hoppas vi kan ses då
    Myran fina hoppas du snart får komma igång
    Kram till alla

• tjorven01

Finaste Curly
    Nej mannen har inte varit där men hon rekommenderade oss att köra den båda pga mina återkommande infektioner eftersom det smittar och i Sverige behandlar de ju konstigt nog bara mig

Men förr eller senare ska väl även vi ha turen på vår sida och jag ser fram emot plus för oss alla i höst

• tjorven01

Fina önskar såååå att vi alla ska få komma ut på andra sidan och börja leva igen
    Känns som att hela livet står på paus
    Undrar hur det kommer att bli.....
    Om 15 år vet vi iaf hur det blev med barnbiten
    Känns som en lång väg kvar
    Kram

• tjorven01

Glömde säga att jag lider med dig
    Tråkigt med trassel hemma
    Hoppas det reder sig
    Massa styrkekramar

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen