Underbara2010
Tack för dina stödjande ord
Jag ska nu försöka boka in ett besök hos henne samt ett besök hos ellen som är barnmorska och brukar råda tjejjer i min situation.
Har precis som du inte heller känt mig särskilt prioriterad på cvkl och min läkare på KS sa precis till mig att han tycker att det är konstigt att de hellre prioriterar ingen graviditet framför tvillinggraviditet. För så är det sa han.
Jag har under hela denna resa försökt tänka att trägen vinner.
Har även jag besökt Ludmila förra året gjort dopplerUL privat på Strandkliniken som visade bra blodgenomströming.
Har gått på akupunktur, ätit Levaxin, Trombyl, Prednisolone, Clexanesprutor, detoxat i omgångar ätit ca 20st kosttillskott undvikit diverse mat, socker, aktiviteter.
Dessutom fått behandlingar i England för immunförsvaret och på SH här som jag själv bekostat.
Kan inte riktigt få det att sjunka in att det inte kommer att lyckas efter allt vi har gjort och gått igenom.
Min läkare säger att han aldrig har träffat någon som mig och att jag är exeptionell och min handlingskraft unik och att han är orolig för allt jag utsätter min kropp för. Men att han samtidigt är faschinerad över min vilja och den kunskap jag förvärvat inom detta område.
Min sorg är inte större än någon annans. Min längtan är heller inte unik. Jag är kanske bara lite envisare än de flesta.
Den aktiva kampen för barn har bara pågått 4,5år men längtan har funnits där sååååå mycket längre.
Har aldrig ens haft småsyskon att snusa på.
Som liten fick man lära sig att efter regn kommer sol, trägen vinner, kämpa och du ska bli belönad och ständigt läser man om dessa solskenshistorier som bara verkar inträffa för andra.
Ni får inte tro att jag inte unnar er att lyckas för det GÖR jag. Jag önskar bara att jag oxå kunde få uppleva den där värmande solen efter allt regn.
Idag är jag ledsen och har svårt att se klart. Hoppet har jag dock inte övergett även om den krassa verkligheten hela tiden gör sig mer och mer påmind och hålet i hjärtat blir bara större och större när verkligheten tränger sig på.
Jag vill iaf tacka alla er UNDERBARA STÖTTANDE FINA tjejjer för allt stöd.
Imorgon är en ny dag
Ta hand om varandra och uppskatta det ni har. Att ha någon att älska och älskas tillbaka är unikt
Ett barn till detta är en lycka större än man kan hoppas på.
De allra varmaste Kramar till er allihop.