Inlägg från: tjorven01 |Visa alla inlägg
  • tjorven01

Vi på CvL fortsättningen

Hej alla fina vänner
    Undrar var solen håller hus idag den är inte i sthlm iallafall

Först Myran fina lilla du
    Jag hoppas så innerligt att det ska gä för er nu täck om man kunde få tillhöra de där solskenshistorierna som tom lyckas på egen hand trots misslyckade ivf
    Massa kramar till dig min fina vänHjärta

Sedan Susie
    Tycker det är underbart att du har tid att komma in och peppa oss.
    Ja vi har fyra st i frys på cvkl men de är bara tvådagarsodlade och jag har aldrig tinat någon sådan tidigare bara en blasto som klarade upptining fint så jag oroar mig i så fall för att mina tvådagars inte ska klara tiningen
    Men vi har tänkt satsa på dem i aug, hoppas bara jag hinner får balans på mina hormoner först.
    Annars har vi två ivf på KS kvar men vet inte hur det blir ifall att vi ska byta mot ÄD. Vill inte riktigt ge upp på mina egna ägg än men oavsett om det blir ivf eller FET så behöver jag iaf få plasmabehandlingar först om det ska ha en chans att lyckas enl min engelska doc, jobbigt bara om FET inte klarar tining hmmm men det blir ett senare problem.

Curly,
    Låter som att ni har en underbar semester. Fortsätt med det så ses vi efter semestern utvilade och redo för nya äventyr i höst.
    Hoppas bara att jag får ok att köra FET i aug alltså att kroppen kommit någotsånär i balans. Vill så gärna hänga på pluståget med er.

Kramiiiis
    Tänker på dig och hoppas att du/ni hämtat er efter det tråkiga.

Själv förundras jag över hur väderstyrd jag är.
    Soliga dagar är livet faktiskt tom fantastiskt bra och dagar som idag "not so fantastic at all"

Nåja hoppas solen snart återvänder så vi alla får slappa och återhämta oss lite. Tycker att det börjar bli dags för lite plus att börja trilla in snart.

Kramar till er allihop

• tjorven01

Varenda akupunktör/zonterapeut säger samma sak dålig energi till livmodern,njurarna och för mycket till mjälten måste vara något som är knas på riktigt i så fall
    Hmm nu ska inte bara åtgärdas utan det snabbt oxå

• tjorven01

Har varit lite frånvarande ett tag
    Cah stort grattis till RUL skönt att allt såg bra ut.

Myran vännenHjärtaVet precis vad du går igenom
    Alla kramar till dig

Till alla andra
    Imorgon åker jag på semester
    Kommer vara lite frånvarande ett tag men i aug är jag tillbaka och kämpar tillsammans med er andra igen
    STOR KRAM till alla underbara själar som stöttar och kämpar på

• tjorven01

Hej alla fina
    Hoppas ni haft en fin och avkopplande semester
    Själv är jag fortfarande på semester tillbaka i slutet på veckan
    Tänkte bara kolla med er om ni alla valt hormonyogan? Fick mail av Ellen och tänkte att jag måste anmäla mig
    Annars så har jag haft en bra sommar
    Försökt tänka på vad jag äter men tyvärr slarvat med yogan denna vecka då vi är utomlands får ta igen det när jag kommer hem
    Vill träffa er snart
    Massa Kram

• tjorven01

Gaaaaahhhhh
    Jag blir galen satt i telkö med cvkl och blev bortkopplad när jag hade nr 3
    Måste verkligen få tag i dem innan helgen då jag måste få plasmabehandling innan
    Hur bär man sig åt?????!!!!!

• tjorven01

Ahhhh äntligen
    FET inplanerat runt den 18e aug
    Hoppas att iaf någon av mina eskimåer överlever

• tjorven01

Underbara 2010  och Poussin

Tack för uppmuntran
    Själv har jag totalt deppat ihop har gråtit i två dagar och är övertygad om att det är fel på mina ägg helt plötsligt
    Eller att det är fel på min livmoder men hur som helst bara fel fel fel

Vågar inte tro på detta längre känns bara så tröstlöst. Ringde CVL och bad om remiss för sköldkörteln och fick endast remiss på TSH suck de verkar inte ens bemöda sig med T4 och T3 för mig känns som att tom de har gett upp. Så nu får jag ringa om det oxå. Funderade nästan på att kryssa i det själv men blev orolig att de ska upptäcka det och bli sura hmmm och dessa telköer.
    Jag väntade en timme i kö innan jag blev bortkopplad. Sedan ringde jag om 78ggr (det är sant) innan jag fick svar.
     Nåja nu ska jag kasta mig iväg till Lotta
    Kram på er alla

• tjorven01

Åh Cah
    v23 då är hon ju snart här
    Underbart det är klart att allt kommer att gå bra jag bara vet det

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen