Vi på CvL fortsättningen
Hej alla fina vänner
Undrar var solen håller hus idag den är inte i sthlm iallafall
Först Myran fina lilla du
Jag hoppas så innerligt att det ska gä för er nu täck om man kunde få tillhöra de där solskenshistorierna som tom lyckas på egen hand trots misslyckade ivf
Massa kramar till dig min fina vän
Sedan Susie
Tycker det är underbart att du har tid att komma in och peppa oss.
Ja vi har fyra st i frys på cvkl men de är bara tvådagarsodlade och jag har aldrig tinat någon sådan tidigare bara en blasto som klarade upptining fint så jag oroar mig i så fall för att mina tvådagars inte ska klara tiningen
Men vi har tänkt satsa på dem i aug, hoppas bara jag hinner får balans på mina hormoner först.
Annars har vi två ivf på KS kvar men vet inte hur det blir ifall att vi ska byta mot ÄD. Vill inte riktigt ge upp på mina egna ägg än men oavsett om det blir ivf eller FET så behöver jag iaf få plasmabehandlingar först om det ska ha en chans att lyckas enl min engelska doc, jobbigt bara om FET inte klarar tining hmmm men det blir ett senare problem.
Curly,
Låter som att ni har en underbar semester. Fortsätt med det så ses vi efter semestern utvilade och redo för nya äventyr i höst.
Hoppas bara att jag får ok att köra FET i aug alltså att kroppen kommit någotsånär i balans. Vill så gärna hänga på pluståget med er.
Kramiiiis
Tänker på dig och hoppas att du/ni hämtat er efter det tråkiga.
Själv förundras jag över hur väderstyrd jag är.
Soliga dagar är livet faktiskt tom fantastiskt bra och dagar som idag "not so fantastic at all"
Nåja hoppas solen snart återvänder så vi alla får slappa och återhämta oss lite. Tycker att det börjar bli dags för lite plus att börja trilla in snart.
Kramar till er allihop