Inlägg från: tjorven01 |Visa alla inlägg
  • tjorven01

Vi på CvL fortsättningen

Tack alla ni fiiiina
    Idag RD 15 lutealfasdag 18 kom det faktiskt lite slemmigt blod (ursäkta detaljerna) inte mycket men ändå så det får nog räknas som mens iaf har inte haft sådär ont som jag brukar men det kanske beror på mina clexanesprutor
    TD imorgon då vet vi säkert känns dock Inte bra lite värk i magen till och från fortfarande vattnigt rosa topapapper blir svårt med proggisarna även fast det är TD imorgon så kommer jag inte våga sluta om inte en ordentlig blödning kommer igång snaaaart har blivit tillsagd att fortsätta med prog men att TPA fortfarande är rosa???? Om jag skulle ha varit preg borde den väl ha avtagit vid det här laget
    Uppdaterar så fort jag vet säkert

Kram alla fina och tack för tummar
    Tack Cah hör av mig om det skulle behövas
    Tror knappast det

Kram alla �

• tjorven01

Tack alla fiiina
    Nej inget mer riktigt blod men ff rosa
    Har absolut annorlunda mensvärk brukar bara ha det första dagen och mer huggande smärtor mer molande nu men kanske beror på mina immunmediciner som jag tar första gången vid ET därför är det omöjligt att veta vad som är vad eftersom proggisarna tas 3 ggr/dag menade oddvar att de skulle ge mer prog vet ej varför riktigt utan tog hans råd tänkte bara att det kan vara bra att testa något nytt har alltid haft crinone tänkte bryta mönstret
    Kramar om er alla vet inte hur jag skulle överlevt denna resa utan er

• tjorven01

Hej alla fina
    Ledsen över att behöva hålla er på halster
    Vågade inte testa imorse î?
    Mannen påstår att TD är imorgon och jag har skola hela dagen och känner att jag inte orkade ta ett neg besked idag
    Har alltför många negativa gravtester i bagaget och kände att jag behöver vara fokuserad på föreläsningarna idag
    Inget mer blod idag bara pyttelite rosa (kanske har haft mens iaf omöjligt att spekulera i)
    Nåja hoppas få era tummar till imorgon
    Kram

• tjorven01

Testade negativt imorse blödde mer igår så visste redan svaret
    Nya tag nu
    Tackar för alla era tummar

Susie fina
    Hoppas mensjäkeln ger sig nu!!!!

Mycket planering nu
    Kommer in och kollar hur ni har det lite senare
    Kram

• tjorven01

Ullis
    Stort lycka til imorgon!!!!

Poussin
    Aku precis innan låter ju fantastiskt
    Du ska se att det kommer att göra livmodern xtra mottaglig
    Sedan kan du ju ha 24timmars bedrest efteråt ha haSkrattande tycker det är bra att kunna skylla på något så man bara får slappa
    Du ska se att det kommer att bli toppenfina ägg
    Jag dansar fortfarande Flört

Kram

• tjorven01

Susie
    Kom på att jag inte svarat
    Jo mina immunmediciner har redan i juni haft full verkan men nu inför v 43 så måste jag ta nya prover för att se vad det ger.
    Kanske helt enkelt är så att mina ägg är crappy.
    Men det är lätt att misströsta efter 9 återföranden men det var ju faktiskt första återförandet efter alla immunbehandlingar så vi räknar det som försök nr 1 Flört 
    Och nu jobbar jag på stenhårt med både kost, yoga akupunktur och zonterapi
    Dessutom så hoppas jag snart få mina Inofolic mediciner så vi hoppas på bättre ägg nästa gång helt enkelt.

Efter den fruktansvärda kraschen igår fick jag en liten tankeställare......
    Det värsta som kan hända i livet är inte att inte få ett biobarn även om det i vissa stunder faktiskt kan kännas så. Både jag och min man var lite chockade igår.
    Vi har ju fortfarande varandra. Denna tankeställare fick hela den här barnlösheten att verka värdslig. So what det kanske blir ett adopterat barn för oss vem vet. Huvudsaken är att det iaf i slutändan kommer att bli bra. Vet egentligen inte vart jag ville komma med detta men ändå........

• tjorven01

Ja Cah håller med dig
    Adoption är absolut ett alternativ och vi börjar Fia utb i höst
    även om man hade önskat att få gå i mål med den här ivfprocessen och få en nyfödd framförallt skulle jag så gärna vilja bära min mans barn
    Men man får inte allt här i livet
    Kram

• tjorven01

Tack alla fina för stöttning
    Det blir vår 9e färska Ivf v 43 och sedan har vi ytterligare ett kvar på landstinget så minsttvå försök till och då är vi uppe i 10 färska Ivf undrar hur mycket kroppen pallar
    Men som sagt detta var ju bara första efter alla mina immunbehandlingar och enl både doc i england och min Aku så hade jag omöjligt kunnat bli gravid tidigare med tanke på vilket tillstånd min kropp var tidigare så vi får fortsätta hoppas
    Kram

• tjorven01

Åhhhh Curly
    Hoppas hoppas hoppas att tant röd håller sig undan
    Ja detta är ju första gången vi prövar ALLT
    Låter underbart med grillat

Ullis du har alla mina tummar för guldägg

Kram alla fina

• tjorven01

Tack finaste Susie
    Känner mig ibland så ensam om att ha gjort så många hela ivfer och på cvl räknar de ju att oddsen att lyckas sjunker efter 6 Ivf men läste precis om en tjej som idag plussade på sin 10 fullgångna Ivf och det gav mig hopp
    Trägen vinner tillslut
    Massa kramar till dig min vän

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen