• Susie

Vi på CvL fortsättningen

Myran vännen{#emotions_dlg.flower} Va glad jag blir att höra att det snart är dax!Solig Oavsett v47 el 48, så är det snart snart snart!  
    När vet du mer exakt om det kan bli v 47?
    Jag tänker på dig och håller alla tummar jag kan att du ska få flera fina ägg och embryon så att du får ha din lilla bebis hos dig snart. Du måste uppdatera mig nu vad som händer! Jag är inte så mycket inne på FL nu för jag har så fullt upp med jobb den här perioden och det börjar ju närma sig både Jul och bebis så det finns så mycket jag vill fixa ordning innan jag inte orkar göra så mycket. Har redan börjat bli begränsad i det man gör och hur man kan röra sig, sova osvObestämd
    Men jag kommer hit och kollar dig varje dag Såklart ska du skita i jobbet och dina samvetskval för det betyder inte alls något i närheten av vad det här gör, tänk på det nu och känn inget dåligt samvete, NU ÄR DET DIN TUR att få tänka på dig själv och att få bli GRAVID!Hjärta Hoppas för allt att resultaten ska se bättre ut den här gången.
    Många Kramar!

• Susie

pp08, GRATTIS! Va härligt! Håller tummarna för finfina embryon nu!

• Susie

Hej Myran!
    Tack desamma! Jag hoppas så mycket och är så spänd inför ditt försök gumman. Har du pratat med dem idag?
    Kram!

• Susie

Hej tjejer,

Hur går det för er?
    Hoppas på fina plus!

• Susie

PP08, Hur käner du dig? Är så nyfiken!
    Maaroj, Hur går det för dig?
    Gud så tyst det är här inne nu

Myran vännen, är allt spikat och klart inför v 38?

• Susie

Hej Myran,
    Åh nu minns jag att du nog berättat att det var så det blev!
    Gud va synd för dig gumman men allt har en mening och slutet av december blir väl jättebra!
    Nu hinner ju kroppen komma i form och anpassa sig som du skriver! Många Kramar!

• Susie

Förresten, jag har en bild på mej själv i galleriet också
    HAr du några bilder? Du kanske vill vara anonym! Gud vad jag hoppas för dig ska du veta vännen!
    Kram!

• Susie

Maaroj, Wow! Hoppas för dig! Det känns ju väldigt posiivt men förstår dig att du inte törs hoppas.
    Molvärk och allt du beskriver är ju gravidsymtom, men man vet ju aldrig Håller tummarna för dig!

• Susie

pp08, Hej! Åh, det behöver ju inte vara kört, särskillt inte om du har "konstiga" symtom! Jag håller tummarna in i det sista!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen