• Susie

Vi på CvL fortsättningen

Hej Myran! Tack för uppdateringen! Gud jag hoppas hoppas hoppas! Ja, jag minns de där resterna...yack! Håller tummarna allt jag orkar!
    Allt är fint med mig, kilona tickar på som förra gången....*suck* men jag syr en massa sött här hemma och är sååå glad att jag har kommit igång med att sy igen, Idag blev det en ny Stokke (tripp trapp stolen) dyna till lillfisen i rosa och vitprickig vaxduk......dock för liten men funkar ändå ha ha ha!
    Många Kramar!

• Susie

PP08 Nääääe fyyy! *Kramar till dig*{#emotions_dlg.flower} Bara att blicka framåt, för varje misslyckande kommer man närmare att lyckas alla fall, nåt som hjälpte mej när det kändes hopplöst.

Myran,
    Hur mår du idag? Nån känsla?  RD9?
    Va härligt att du har en ny maskin, jag har bara en sån där hushållsmaskin som bara finns raksöm och sicksack på, men det får gå så länge, får önska mej i julklapp
    Jag är i v 21 nu Bebisen sparkar lite mer för varje dag så det känns bra. Inget konstigt förrutom endel känningar av foglossning på höger sida av bäcken benet vid svanken, fy helvete vad det kan ila till Jag hoppas det inte ökar och försöker ta det lungt med att gå för mycket....Men annars är allt bra, jag klagar aboslut INTE, jag e otroligt lycklig att det hände tillslut! Tack, ja min lilla söta prinsessa är mitt allt såklart och nu ska hon äntligen få bli storasyster! Hon har väntat i flera år! Tänk att hon blev till på vårt första naturliga försök för 6 år sen!FörvånadHjärta
    Kram Kram!

• Susie

Myran,
    Åhhh gud, jag vet vilken terror! Såklart du ska vänta tills mannen kommer hem, OM du orkar! Testar du nu så borde det synas, det syns nog för de flesta runt den här tiden.  Jag testade ju var det Rd+7  tro när jag såg mitt streck. Bara du berättar så fort du har gjort det!
    Menskäningar Känns det något likt förra gången? När är din Bim? Idag eller imorrn?
    Håller tummarna stenhårt för dig, det vet du! KRAM!

Marvin, Heeej tjejen! Visst e det underbart när man kommer igång med att pyssla och sy framför allt
    Har redan sytt två små klänningar och annat smått till bebisen men har tusen andra projekt på gång och har beställt massor med tyg Va mysigt med syhelg!!!!! Vad ska du sy då? Eller blir det stickning? HAr som sagt massor med projekt på gång, ser fram emot en pysselhöst verkligen! Vi bara måste försöka få till en fika nån dag, det vore jättekul! Inboxar dig ang gravidsnacket

Anlo, Hur har du det gumman? Hur går det framåt? Kram!

• Susie

Hej Anlo!

Såklart jag tänker på dej!Hjärta Jag vill ju inget hellre än att de som kämpoat tillsammans med mej ska få lyckas!
    Så ganska grovt räknat så blir det ÄP om ca 11 dgr eller liknande? Man brukar väl spruta i ca 10 dgr eller liknande?
    Man kan ju alltid försöka att vara positiv, men det är hemskt svårt.....Jag tänkte det ofta med men lyckades några få gånger och då hade vi inte kommit så jättelångt som två år i vårt försökande.....Man blir ju bitter så hysteriskt bitter, lessen och deprimerad verkligen. Man vet ju inte vilken fot man ska stå på för livet går ju vidare runt omkring en, jobb, förhållande,vänner som blir gravida och får barn men man själv e fast i en hjälplös bubbla av avvaktande på DET, DET lilla som är det enda i hela livet man vill. Förlåt för min djupa beskrivning, ville bara stötta dig och visa hur väl jag vet hur du känner. Vi gick varann på nerverna rejält här hemma under den tiden vi försökte både med Ivfen och innan. Men snart snart snart tjejen ÄR det din tur! Så är det bara och det får vi se fram emot även om varje dag dit känns sååå lång. STOR KRAM!

• Susie

Myran, Nääää gud va lessen jag blir för din skull gumman!Gråter Men hoppet är inte ute än men visst det borde väl ge utslag som du säger....Jag känner så med dig och bra att du fått en tid, fy fan vilket helvete med UVI på det! Jag tycker du ska avboka med din väninna, inte fan ska du sitta där och må så himla fysiskt och psykiskt dåligt, det e väl bara att berätta om UVIn om inte annat. Jag hoppas du ändå kanske får ett plus och att mensen inte kommer trots allt! Om det nu är så att det inte blev nåt, vad är eran nästa plan? Har ni fler försök betalade och klara? Ge inte upp gumman! Du blev ju gravid sist så det går ju!Hjärta Tänker på dig idag och efter du har vart och hämtat din medecin tyclker jag du ska unna dig något mysigt, fint eller annat som du uppskattar....Vet att det där med hund känns avlägset idag men kanske kolla lite på valpar så länge alla fall. Puss & Kram till dej hjärtat!

• Susie

Myran, Gud vad jag känner med dig vännenHjärta! Så himla tråkigt! Men snälla säg att ni inte ger upp och gör ett par försök till?!? Vad säger kliniken? Du HAR ju blivit gravid och du har väl bara gjort tre försök nu? Jag hoppas ni orkar igenom några försök till, jag vill så innerligt se dig lycklig och att du får din lilla! Många styrkekramar!

Anlo, GRATTIS, Äntligen är du igång igen! Ta dagen som den kommer det e ju det enda man kan göra Håller alla tummar jag någonsin kan nu! KRAM!

Tjorven, jag minns inte........Jag tror jag inte tog något Crione när vi gjorde FET men blir osäker nu, nä gjorde nog inte det. Hur ser din naturliga cykel ut? Är den så kort att du borde börja få flytningar nu? Crione kan ju ibland se rosa aktigt ut. Jag fick rosa crione alla gånger jag ruvade, men nu när jag blev gravid, tror jag jag fick lite rosa/blodstrimma några dagar efter ET. Hoppas att det är nåt annat på gång!

• Susie

MyranHjärta En stor kram till dig....och ORKA är ALLT du behöver göra! Du SKA TJATA, och det med BASTA! Jag har skickat ett meddelande till din inbox....med lite tankar som kanske kan få dej att fundera lite mer än du redan gör. KRAMAR!

Anlo, hur går det för dig med sprutorna?!

Tjorven, NÄÄÄE fy va tråkigt! MÅNGA STYRKEKRAMAR men vi hoppas in i det sista att blödningarna försvinner och att du kaaanske få ett plus vid TD ändå. Kramar!

• Susie

Anlo, Heeej!
    Va skönt! Spännande med Vul nu då, jag hoppas allt ser bra ut!
    Såklart ni ska köpa en jaccuzzi om ni har pengarna, varför kan du inte bada om du blir gravid? Har jag missat nåt? Hi hi hi hi! Nu ska du bara bli gravid gumman! Och att ha en sån där hääärlig pool att flyta omkring i när man har en tung mage får ju en att känna sig både lätt och bortskämd!
    Många Kramar till dig, ser fram emot ditt Vul besök! Ps vad duktig du är som blandar så bra och borta också bland folk

• Susie

Anlo, WOWA! Häääärligt gumman! Såklart att du klarar det själv! Det är ju för er skull och kan han inte följa med så är det ju klart du ska åka dit själv gumman och det kommer att gå jättebra!!!! Jag håller tummarna stenhårt för dig! Sååååå spännande nu! Kram till dej och lycka till med sprutan ikväll! Nu är det fjärde gången gillt!Hjärta

• Susie

Anlo, Skickar över en STOR FET LYCKOSPARK inför morgondagen!Solig Kram!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen