• Susie

Vi på CvL fortsättningen

anlo, åhhhhh...Jag vet inte heller vad ja ska säga. Vill bara krama dig och ge dej massa styrka! Det är ju det där med alla tankar, känslor ,förhoppningar och kastas sådär!
    Ursch fy jag känner med dej! Håller tummarna och jag hoppas så innerligt att det inte är menshelvetet!
    Jag säger såhär, det är helt olika, det där med mensvärk. Jag har ju surfat på symtom i flera år här inne och i synnerhet molvärk eftersom jag hade det när jag var gravid med min dotter och det jag kom fram till var att minst lika många som fick mensvärk alldeles "för tidigt" var gravida lika väl som dom som fick mensvärk som vanligt vid beräknad BIM. Ibland söker man ju ett symtom....och fokuserar så på det att man missar det som faktiskt var det som var ett symtom......tänker på dinna ömma bröst och för min del var det faktiskt rejäla värmevallningar som var det riktiga symtomet innan värken kom.
    Hoppas hoppas hoppas gumman! Har tänkt på dig så mycket! du väntar väl till TD antar jag. Tänker på dej och kommer in imorrn o kollar till dej!
    STOR KRAM och SUPERPEPPING!!!!!!!! BEBIS BEBIS BEBIS! Nu ÄR det din tur!Hjärta

• Susie
    Anlo, Igen, ETT SUPERSTORT GRATTIS! ÄNTLIGEN DIN TUR!!!!!!PlusGravid{#emotions_dlg.flower}Hjärta
    När blir BF? Såklart ska du njuta!!!!! Jag vet att det kan kännas svårt men jag tycker nog det e lättare att glädjas än att vara nervös när man väntat såå länge Är så glad för din skull!
    Många Kramar!
  • Susie

Skickar över stora beundrande kramar till er som kämpar lite extra, Tjroven,Myran och Påfågeln{#emotions_dlg.flower} Jag känner så med er och skulle fortsätta tills ALLA läkare sa stopp som ni skriver. Man kan gå långt för att få uppleva sin lilla bebis och sitt barn skulle man ju dö för så det e alla fall inte för mej förvånande hur länge man vill försöka. Ge inte upp tjejer! Snart hoppas jag ni lyckas! Många Kramar till er!
    Påfågeln, Håller tummarna för dina små embryon!

• Susie

Myran, Hur har det gått? Har du hört nåt av läkarn?
    Kram!

• Susie

Tjenarehejsan, Åh Grattis va härligt!!!Hjärta Tycker inte du ska oroa dig, när man är gravid och allt växer bra känner man av det tydligt med molvärk och stickningar osv. De gjorde två Vul på mej med, det första för att kolla om det finns ett hjärta som slår, det andra gjordes för att se att det växt precis som det ska, alla foster växer lika mycket fram till en viss vecka så jag tror att de är noga med att kolla att bebisen växt. På de två veckor mellan våra vul var skillnaden, en vit pickande fläck till en minibebis uppe i hörnet av livmodern

Anlo, Är så glad för dig!{#emotions_dlg.flower} Hur känns det? Förstår att du väntar på Vul nuHjärta Försök att inte oroa dig, jag har fått för mej att man känner på sig om nåt är fel och om man får ont i magen på fel sätt......Men vad vet jag. Tydlig molvärk, drag i magen, olika stick och väldigt mycket obehaglig värk tillhör ju början av graviditeten när det växer så det knakar Jag själv har gått över till en annan värk nu hihiihih, den man får när bebisen sparkar eller trasslar in sig med foten i en äggstock eller kickar på kissblåsanFörvånadAj aj aj! Alla veckor har sin charm Men visst är vi överlyckliga! Tiden kommer gå så fort ska du se! Många Kramar till dej och bebis!

• Susie

Påfågeln, Håller tummarna och hoppas ändå för dej! Hur har det gått?

• Susie

Hej Påfågeln,
    Åhhh Näääe GråterVa lessen jag blir när jag läser ditt inlägg. Jag håller tummarna in i det sista och hoppas innerligt att det trots allt kanske kanske blir ett plusHjärta
    Förstår verkligen att ni så gärna vill ha ett barn till men förstår verkligen hur du känner.
    Ni har verkligen gjort flera försök och gjort allt ni kan! Är det helt bestämt att ni inte gör några fler försök verkligen?
    Jag hoppas ändå. Många Kramar till dig!

• Susie

Påfågeln,

Åh va tråkigt Känner verkligen med dig! Va skönt att ni ändå känner att ni kan gå vidare och fokusera på de underbara ni redan har!Hjärta Många Stora Kramar och Lycka till!

• Susie

Hej tjejer!

Här är allt bara fint men har lite värk i ryggen osv annars är allt bra tack o lov!

Hej Anlo, Snälla kom in och berätta hur det har gått idag på UL??? Har tänkt på dej hela dagen! Kram!

Hej Curly! Jag vet inte hur man orkar.......Jag har ju inte gått igenom det värsta scenariot alls men ändå så gräta jag oerhört mycket tårar och var så deppad under hela tiden vi försökte....de två åren naturligt och sen 2 Ivf och ett FET. Jag blev ju gravid på det tredje försöket och jag tror att precis som de flesta är det deprimerande undertiden och livet känns uppochner som en bergochdalbana men innerst inne finns ju den där längtan och det enda man inte kan göra är ju att ge upp......då lyckas man ju aldrig Det är väl det som gör att man orkar fortsätta och dagarna går ju oavsett hur sakta det känns, plötsligt står man ju där en dag och lyckan rusar igenom en (förhoppningsvis). Exakt som du upplever det med vänner och kollegor har vi nog alla kännt, jag grät varje gång och låg stundtals halva nätter och grät över att jag aldrig blev gravid osv..... Kommer ni göra ett nytt färskförsök nu framöver?
    Styrke Kramar till digHjärta

Hej Marvin,
    Har skrivit till dig men inte fått svar Vill du ses nån dag? Kram!

• Susie

Hej Anlo,
    Åh Stort Grattis!!!!!Hjärta Va härligt!!! Bir sååå glad för din skull! Vad skönt att du äntligen fick svar på din magvärk! Det förklarar ju verkligen varför, men det är alltså inte tal om överstimulering då utan bara att de är svullna och det kommer att gå ner när Östrogenvärdet sjunker till bra nivå?
    Fy vad hemskt jobbigt med foglossning så tidigt! Men du behöver nog komma lite längre för att vara säker på att det verkligen är det, men antagligen är det väl det. Har missat lite om var i bäckenet och på vilket sät du har ont? Jag har haft bäckenilningar förra grav och känt av lite liknande nu nyligen, har känt foglossningen i höger fog i svanken när jag går för mycket och för fort, särskillt i fel skor och om jag rör på höfterna. Jag har fått en tid till sjukgymnast nu på Onsdag och du kommer antagligen få remiss till en så fort du träffat din BM. När har du inskrivning? Hoppas det är periodvis gumman! Mitt går i perioder....jag är mer känslig ibland osv. Men med ditt jobb, huah!!!Förvånad Då hade jag dött antagligen av smärta, jag som får ont av att bara gå sakta till dagis i 15 min....
    Hoppas du blir bättre och att du kan få fortsätta njuta av din lilla bebis
    Kram till dej och bebis!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen