Vi på CvL fortsättningen
anlo, åhhhhh...Jag vet inte heller vad ja ska säga. Vill bara krama dig och ge dej massa styrka! Det är ju det där med alla tankar, känslor ,förhoppningar och kastas sådär!
Ursch fy jag känner med dej! Håller tummarna och jag hoppas så innerligt att det inte är menshelvetet!
Jag säger såhär, det är helt olika, det där med mensvärk. Jag har ju surfat på symtom i flera år här inne och i synnerhet molvärk eftersom jag hade det när jag var gravid med min dotter och det jag kom fram till var att minst lika många som fick mensvärk alldeles "för tidigt" var gravida lika väl som dom som fick mensvärk som vanligt vid beräknad BIM. Ibland söker man ju ett symtom....och fokuserar så på det att man missar det som faktiskt var det som var ett symtom......tänker på dinna ömma bröst och för min del var det faktiskt rejäla värmevallningar som var det riktiga symtomet innan värken kom.
Hoppas hoppas hoppas gumman! Har tänkt på dig så mycket! du väntar väl till TD antar jag. Tänker på dej och kommer in imorrn o kollar till dej!
STOR KRAM och SUPERPEPPING!!!!!!!! BEBIS BEBIS BEBIS! Nu ÄR det din tur!