• Cahela

Vi på CvL fortsättningen

CurlyRed skrev 2010-10-28 18:36:10 följande:
    Hej Myran, Embla, Marwin,Anlo  & alla "gamla" forum kompisar,
    vet inte om ni minns mig,var inne här en hel del i april-maj & i somras då vi försökte m FET på CVL. Sm tyvärr blev negativt. Hej igen alla ! Först måste jag säga att det verkar vara många goda nyheter här i tråden, måste läsa igen lite ikväll!
    Stort grattis till er alla!!

Tyvär har inte jag/vi haft samma lycka ännu...
    Vi fick i våras 2 ägg till frysen och gjorde ett ET nu i oktober på CVL, sorgligt nog klarade det ena inte upptiningen och det andra (som blev ET) ledde inte till någon graviditet (fick beskedet förra veckan = mens igen j..kla skiiit)
    Har känt mig lite i obalans sen dess... humöret pendlar upp o ner - och känner mig sjukt frustrerad över hela min omgivning - privat, jobb, livet i helhet....
    antar att det känns lite som att stå på ruta ett igen...

Hur har ni andra som försökt flera gånger hållt orken uppe???
    och mitt i allt känns det som att ALLA runt en blir gravida m baby 1, 2 eller 3 stup i kvarten... och jag får bara gråten i halsen så fort jag får höra om ytterligare en vän/kollega/granne som är gravid... vad är det med mig... brukar inte vara så känslig (vi har ju ändå försökt i drygt 3 år nu)...
    Hmmm detta blev kanske inte den roligaste "hej här är jag igen" inlägget...  kram på er alla - gamla som nya!
    /Curly
    Hej Curly,
    Tråkigt minst sagt med neg på FET. När kör ni igång nästa försök?
    Bonusmamma till ljuvliga lilla Emma.
  • Cahela

PP: För tidigt = Slemhinnan hinner inte blöda ut helt men det verkar som att du har börjat på rätt dag!

• Cahela

Hej tjejer,
    Det är möjligen ingen av er som har ett paket Pergo som ligger hemma och bara skräpar??

• Cahela

Anlo: förstår att det känns skönt att ha fått ett svar på varför du haft så ont.
    tjorven: hoppas på fin liten UL-bild för dig idag.

Är det ingen här som har pergotabletter hemma som ni kan avvara? Behöver 4 tabletter och det är slut på apoteken igen...

• Cahela
    tjorven01 skrev 2010-11-03 22:38:35 följande:
    Cah vännen,

Du måste ha förväxlat mig med någon annan även om jag önskar att det var jag som skulle få se ett litet pyre i magen Drömmer men drömma kan man ju alltid.

För oss väntar nu fler prover innan vi ska bestämma hur vi ska gå vidare. Någonting annat än embryona måste vara knas i min kropp.
    Hur mår du själv? inboxa mig.

Kram
    Nämen tjorven1, förlåt!! Jag menade såklart Tjenarehejsan när jag skrev.
    Jag inboxar dig om min status.
  • Cahela

Maaroj och pp08. Då håller vi tummarna för er!

• Cahela
    DjurgårdsRutan skrev 2010-11-10 20:23:09 följande:
    Myran: Håller alla tummarna för att det skall gå vägen i December.

Vi är ff kvar på sjukhuset, men det går framåt för lilltjejen, hon väger 2,5 kg nu och det verkar stabilt. Har opererat magen 2 ggr.

Kram till er alla.
    Hej! Är det du eller lilltjejen som har opererat magen? Är ni på sjukhuset utomlands eller i Sverige?
  • Cahela

Djurgårdsrutan: Jag har mailat dig i inboxen hur det går för oss.

• Cahela
    myran6801 skrev 2010-11-27 09:00:04 följande:
    Hej alla, härligt med helg efter en hektisk vecka minst sagt. Här bakas det pepparkakor och idag ska stjärnan hängas upp! Gillar julen! Lång väntan i övrigt, startar ju inte förrän i slutet av december med nästa försök.
    Kram
    Myran: December går tack och lov ganska snabbt med alla mysiga dagar och lite ledighet. Ska du börja spruta i slutet av december?
  • Cahela

oj, två minus det var då inget vidare. Hoppas ni får bra hjälp från kliniken i hur ni kan gå vidare. Stor stor kram!!

Djurgårsrutan, hoppas det ordnar sig med lillskruttan.

Myran, Nä, jul utan barn är definitivt inte samma sak som med barn. Jag är så tacksam för min lilla underbara bonustjej.

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen