Vi på CvL fortsättningen
vet inte om ni minns mig,var inne här en hel del i april-maj & i somras då vi försökte m FET på CVL. Sm tyvärr blev negativt. Hej igen alla ! Först måste jag säga att det verkar vara många goda nyheter här i tråden, måste läsa igen lite ikväll!
Stort grattis till er alla!!
Tyvär har inte jag/vi haft samma lycka ännu...
Vi fick i våras 2 ägg till frysen och gjorde ett ET nu i oktober på CVL, sorgligt nog klarade det ena inte upptiningen och det andra (som blev ET) ledde inte till någon graviditet (fick beskedet förra veckan = mens igen j..kla skiiit)
Har känt mig lite i obalans sen dess... humöret pendlar upp o ner - och känner mig sjukt frustrerad över hela min omgivning - privat, jobb, livet i helhet....
antar att det känns lite som att stå på ruta ett igen...
Hur har ni andra som försökt flera gånger hållt orken uppe???
och mitt i allt känns det som att ALLA runt en blir gravida m baby 1, 2 eller 3 stup i kvarten... och jag får bara gråten i halsen så fort jag får höra om ytterligare en vän/kollega/granne som är gravid... vad är det med mig... brukar inte vara så känslig (vi har ju ändå försökt i drygt 3 år nu)...
Hmmm detta blev kanske inte den roligaste "hej här är jag igen" inlägget... kram på er alla - gamla som nya!
/Curly
Tråkigt minst sagt med neg på FET. När kör ni igång nästa försök?