Vi på CvL fortsättningen
Myran - Lycka till med ruvandet!!
Myran - Lycka till med ruvandet!!
CurlyRed - Lycka till i morgon!!
Helena och Axel - Vet inte riktigt om jag förstår vad du frågar efter när du skriver....fått bruttolöneavdrag på CvL....men jag fick i alla fall två tydligare "kvitton" på mina två läkarbesök (ett ÄP och ett ET) så att jag kunde få dem som läkarbesök av jobbet. Jag har rätt till att få en del i ersättning för läkarbesök och recept, upp till högkostnadsskyddet.
Antar att det du efterfrågar nog inte är rikgit samma sak eftersom ni gör syskonförsök, för så var det väl?
Lycka till!!
Förresten om man vill köpa tre pack, var det åldersgräns på 38 år då? Vet ni hur kinkiga de är med det? Någon som har erfarenhet?
Curly - Grattis och lycka till med ruvningen!!
Hej alla kämpare!!
Tänkte ikväll att nu ska jag läsa ikapp...från den 20e då mitt vatten gick...fast jag upptäckte snart att det inte är möjligt, med en bebis hemma. Den 21e kl 17:31 är min son Simon född. Han var då 49 cm och vägde 3170g. Amningen har inte kommit igång ordenteligt och vi kör med både amning och tillägg på flaska och så ska jag hellst pumpa ut mjölk också, det är svårt att hinna det. Fast så är man ju lycklig också!!
Skulle ju lägga till en bild innan jag postade...
Tack alla ni!!