Vi på CvL fortsättningen
pp08 - Tråkigt att det inte gick bra och hoppas att du blir frisk nu och kan ta nya tag!!
pp08 - Tråkigt att det inte gick bra och hoppas att du blir frisk nu och kan ta nya tag!!
Myran - Åh, vad tråkigt att du misstänker att CvL vill slippa er för att ni på verkar deras statistik negativt!! Det är verkligen inte OK!! Hoppas nu att det fungerar bra för er i danmark!!
Följer de båda programmen på tv om att önska sig barn. Det är fantastiskt att så många vill dela med sig av sina erfarenheter och jag blir så gråtmild och tacksam under de programmen och även när jag följer er här i tråden och jag hoppas så att alla som önskar ska få ett eget barn att älska!!
Curly - Åh, vad härligt med plus!! Grattis!!
Ullis - Lycka till på ultraljudet!!
Curly - Men oj! Ta det lugnt och vila! Hoppas, hoppas att det ser bra ut på VUL senare i veckan! Kram
Curly - Typiskt! Jag hoppas att du mår bättre i morgon och att det ser bra ut på VUL. Skönt att din älskling tar hand om dig! Kram
Curly - åh, vad ledsen jag blir för er skull! Låter bra att vara hemma och sörja/läka! Jag hoppas du snart blir gravid igen och allt stämmer då! Kram