Hej! Har under sommaren skaffat mig en ny egen mobil och nu öppnas helt nya världar! Man kan faktiskt se fl i mobilen osv! Jo. Jag undrar när man pratar om den långa behandlingen, finns det ändå oli:ka versioner på den eller är nedregleringen lika för alla? Min svägerska s kompis har tydligen gjort ivf och den var så jobbig, värre än din. Ungefär så sa hon till mig när hon berättade om det för mig. Jag fick inte chansen att fråga mer. Vet bara att deras chanser att lyckas inte var bra, för landstinget ville inte betala. Det gjorde de själva och nu är hon gravid i kanske v14, så det är bara att hoppas att det går bra! Min svägerska har nog ingen aning om hur jag mådde under behandlingen. Tror inte vi sågs något då och hon var nog helt upptagen av sin bebis! Inskolningen är klar för vår del och det har gått ganska bra! Nu jobbar jag 75% och imorgon är vi lediga! Det är skönt att jobba mindre än i våras! Jobbigt dock med en make som jobbar em jämna veckor, men bra för Simon som får kortare dagar på dagis. Det tråkigaste är all restid! Vi har 45 min åt olika håll och det är ganska små och kurviga och mycket vilt och på vintern snö o is. Inget kul, men svårt att jobba med kärnkraft på annat ställe. Kanske är det dags för något helt annat. Simon säger Sibons mamma och min mamma! Han har blivit lite mammig efter att ha varit pappig under våren när de var hemma. Det som är tråkigt är att vi har en del problem med förstoppning. Någon mer? Nej, nu måste jag sova!