• Piken

Vi på CvL fortsättningen

Cah: Tråkigt att ha ont! Bra att de ändå inte hittade något skumt idag, det bådar gott eller hur? Lycka till på tisdag.
    Själv går jag in i var det TPA veckan {#lang_emotions_smile} 

• Piken

Cah: Ha ha ha, just den veckan är jag i nu, skulle göra allt för att slippa denna hemska, långa och stressande vecka. Hoppas du mår bättre idag!
    Mickes puma: LOL??? Jag har inte fantasi för detta{#lang_emotions_smile} så himla nyfiken!

• Piken

Cah: Spännande, hoppas på mer tillväxt imorgon, jag håller verkligen tummarna för er. Hur många kunde de räkna till idag? Visst blir man stressad av åldern, själv fyller jag 38 i april, så man går här på sista versen.

Nu börjar ruvarnojjorna på riktigt, värre för var dag....

• Piken

Har försökt läsa in mig, säkert missat massor.

Cah: Men så trist och så ledsen jag blir. Jag som tyckte att det lät så bra....Men menopur är bra, jag svarade mycket bättre på menopuret och fick ut lika många ägg ungefär men med bättre kvalitet, dvs flera 10:or. Jag fick den högsta dosen 150 ie, har inte vågat laborere med doserna.
    Precis som Embla82 skrev så svarar en del bättre på menopur, jag har hört att om man inte svarar bra på puregon så byter de rätt snabbt till menopur, så blev oxå för mig. Jag gör dig säkert sällis snart i verkstaden igen, för varför skulle det fungera denna gång? KRAM

• Piken

Välkommen Elsa2!

Testdag är den 26/1, men jag känner absolut inget och antar att det inte är något. (kan om jag känner efter ordentligt frambringa ett litet illamående {#lang_emotions_smile}) Kan nog inte riktigt begripa varför det ska vara så svårt, men så är det för några av oss. Sover illa, tänker, ber och önskar vart annat, ja ni vet hur det är. Tack för era tummar, än så länge inte tillstymmelse av röd/rosa färg vid TPA! 

• Piken

Tack Djurgårdsrutan, härligt med lite medikament hemma.
    Cah: Ibland är det bra att räkna fel{#lang_emotions_smile}.

• Piken

Välkommen Tiamant! Hoppas på många ägg vid vul!

Har sådan ångest nu för detta ruvande! Och jag tänker inte testa före td, bara vågar inte. Brukar heller inte ringa dagen efter till kliniken för att fråga hur det gick med befruktningen, är så feg och livrädd för att höra att det inte gick bra.

• Piken

Embla82: Jag tyckte oxå att jag kände äggstockarna redan på första eller andra sprutdagen, tyckte det var lite skumt. Men kan det inte vara så att nu vet kroppen vad som komma ska och reagerar lite snabbare?

Tack för omtanken!

• Piken

Jo, mina vänner, imorgon ska det testas, antar att det inte blir mycket
    till sömn inatt{#lang_emotions_smile}.

Det är och har varit asjobbigt, och så önskar jag att ni är där snart med, helt sjukt egentligen. Det går kanske över eller?

Embla82: Lycka till imorgon, håller tummarna för er!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen