Vi på CvL fortsättningen
Anlo - Ja, ibland är man ju helt enkelt också i en svacka och tråkigt också att stöta på andra gravida i jobbet, jag förstår att det är jobbigt!! Hoppas det är din tur nu i denna omgång!! Kram, kram!!
Anlo - Ja, ibland är man ju helt enkelt också i en svacka och tråkigt också att stöta på andra gravida i jobbet, jag förstår att det är jobbigt!! Hoppas det är din tur nu i denna omgång!! Kram, kram!!
Myran - Jag är verkligen ledsen för din och din mans skull....
Go kväll!
Nu är jag igång med vårt 3 ivf. Hoppas verkligen på 4 ggr gillt :) Ikväll tog jag min första spruta Menopur. Kändes faktiskt lite läskigt med 3 ml i magen. Fick dock ut 2,8 ml av 3 ampuller?? Ska dit på VUL på ons.
Är lite nervös för att ruva igen o gå igenom detta igen. Får försöka att ta ett steg i taget.
God natt tjejer
Hej tjejjer!
Passar på att slänga in en fråga här. Jag har tidigare gått på cvkl men går nu på Huddinge sjukhus. Det jag undrar är hur många crinone ni tar om dagen. Själv tycker jag mig minnas att jag tog morgon och kväll när vi gick på cvkl men Huddinge tar man bara morgon, och hur gör de vid FET på cvkl tar man några crinone alls då. Har nu gjort mitt åttonde återförande och skulle inte ta några hormoner alls då eftersom den gjordes i naturlig cykel men idag är det bara ruvardag 6 och det har redan börjat komma färgade flytningar .
Myran, skickar styrkekramar till dig och håller själklart alla tummar för att det ska gå denna gång.
Anlo härligt att du är igång nu någon gång ska det väl ändå gå. Så resonerar vi varje gång och det är enda orsaken till att man orkar kämpa på.
Anlo - Lycka till på VUL
Myran och Tjorven -
Tjorven - Ja, magen är rätt tydlig!! Är stundtals mycket orolig då jag inte känner några fosterrörelser, men var på extra kontroll och lyssnade på hjärtljuden i fredags!! Härligt!! Har lite halsbränna, ibland illamående, tröga tarmar och lite extra trött, men det är väl som det ska vara!! Är som sagt var orolig en hel del, men samtidigt så glad, men har nog inte riktigt vågat fatta/tro på att det kommer en bebis i januari!! Oron under IVF-behandligen tar ju liksom inte slut, utan omvandlas till annan oro...