• Piken

Vi på CvL fortsättningen

tjenarehejsan: Nog hugger det alltid lite här och var. Fast det är nog oxå individuellt, men för mig har det huggit rätt så rejält. Ibland ilar det, sticker eller så har jag molvärk. Andra av mina vänner inte kännt ett dugg, så det är nog olika. Läste någonstans på någon av dessa tusentals sidor på nätet om att hugg på höger sida berodde på något normalt, kan dock inte hitta sidan igen och inte kommer jag på anledningen, det var iaf normalt. 

• Piken

tjenarehejsan: Vad trist att ägget inte fäster, antagligen inte guldägget denna gång. Kram.

• Piken

Pimpinellros: Kram till dig. Inte för att det hjälper men det finns inga ord som kan trösta.

• Piken

mammabamma: Grattis! Visst är det härligt med att se ett pickande hjärta.
    Vad hade Oddvar för förklaringar till din smärta och blödning?

• Piken

Heja Myran6801!

Usch Pernilla1972, läser att ni haft det svårt, men att ni nu är på gång med fler barn. Lycka tillGlad

• Piken

Hejsan alla tjejer. Sommaren är över och äntligen har flera av er de mindre trevliga biverkningarna av nässpray etc. Flört.
    Har läst någonstans på nätet, någon undersökning att en insättning av två ägg ökar chansen att bli gravid med 5-10 %, men har inte sparat länken, hm.
    Vi har fått tillbaka två ägg två gånger, första gången tappade jag dem båda och denna gång är jag gravid med en pojke. Båda gångerna var fet och äggen hade tappat en eller fler celler vid upptiningen vilket gjorde att de tinade upp ytterligare en.
    Har inte sett fliken om ett eller två ägg tidigare, måste vara nytt.

Lycka till allesamman, läser tråden och håller mina tummar för er alla!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen