Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

mortillsju skrev 2010-02-21 09:37:49 följande:
    Jo vi har en jourmottagning här med men den är redan fullbokad hela dan/kvällen. Ringde när de öppnade och den var fullbokad sedan igår!! Men på den privata kliniken svarade de som tur var. Tycker det är så märkligt. JOMPA absolut. Det känns stor skillnad nu jämfört när mina nu rätt stora var små. Då togs barn alltid emot.
    jo men på den på värnhem kan man gå utan tidsbokning.. går man dit vid öppning så brukar det gå rätt fort.. men annars kan väntetiden bli dryg
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2010-02-21 09:38:47 följande:
    Jättefina! det var nyckelpiogeklänningen jag såg häromdagen och den skulle vara så fin på S. och finaste modellen med. Vet du hur de är i storlek??
    ja nyckelpigorna är underbara vet tyvärr inte hur dom är i strl
  • Buttelina
    snigelinan skrev 2010-02-21 09:39:38 följande:
    Ja, det förstår jag att du gör! Stella har ju redan strl 122 i såna tröjor.. och vi har nog bara orkidéer och änglar i strl 128.. + ett gäng knapptröjor, som hon inte gillar ändå..
    åhh över 116 har jag inga *snyft*  jag som höll en aquaflower i strl 128 på salgen och la den igen
  • Buttelina
    jompa skrev 2010-02-21 09:49:24 följande:
    Men Katvig funkar väl ännu på Isabell eller du kanske tycker det är lite tråkigt med bara ränder.Jag som är lite mer feg i mönstervärlden älskar Katvigs vår
    jag ÄLSKAR katvigs rosa/gula men det kommer inga strumpor i dom ränderna  och sen tycker jag det är lite dyrt pris för en randig tröja med medelbra kvalitet
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-02-21 09:42:41 följande:
    10krgomorn....fyyyyy fasiken vilken natt maxen hade det sååå jobbigt med sin krupp =(....han har ju barar ordinerat 1ml lepheton-desethol å den hjälpte ingetjuh.. ringfde barnakuten vid 01.00 ungefär då jag gjort allt fick då ge han 4ml =O..... å det hade relativ ok effekt tillsammasn med ett iskallt rum... men han hostade störredlenav natten....men kunde iaf andas ok....så jobbigt när det blir så för dem små liven =(... han var ju så ledsen med..
    åhh lillsnuff
    jompa skrev 2010-02-21 09:54:36 följande:
    mm men MAT då, fast de har inte så stor kollektion, eller Småfolk?
    gillar inte småfolks tröjor så mycket längre breda.. och kvaliteten har blivit sämre. men nån liten småfolk får det bli..
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-02-21 09:55:43 följande:
    Va??? Inga strumps i dom färgerna? Är det bara jag som tycker Katvig blivit skitbra? Tycker dom håller sig kanonbra tvätt efter tvätt.. Känns som fibrerna är något kortare sen är dom ju lite kraftigare nu, jag tycker verkligen dom är suuuuper
    jo dom har nog blivit bättre nää inga strumps i gul/rosa eller turkos/vit de färgerna jag gillade mest.. men sen ÄLSKADE jag grön/gröna irl!!! sååååå snygga!! den ljusgröna randen är som gamla mint
  • Buttelina
    1 och 1 är 3 skrev 2010-02-21 10:16:32 följande:
     Rackarns då, de visste jag inget om... får bli att den åker tillbaka. jag som gillar den såååå  
    men ränder brukar överlag vara lite större i strl, så det är kanske denna med
  • Buttelina
    Love Isac skrev 2010-02-21 10:27:02 följande:
    Någon som har mösstips vad som passar med Molos bruna lurv med blå kantband&tassar??=0)
    men visst måste väl lastbilsmössan från molo funka massa blått ju
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-02-21 10:44:23 följande:
    någon som har Wii?? Funderar på att beställa till sambon i födelsedagspresent sen (o lagom då för mamman att börja träna med )Vad behöver man köpa för att kunna spela 2 stycken o vilka spel är bra??OT jag vet men ni brukar ju veta det mesta
    har dina auktioner gått ut än {#lang_emotions_dreamer} kan jag få din adress så skickar jag idag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16