Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Greksmurfen skrev 2010-02-17 20:11:09 följande:
    jag LOVAr jag hade tagit fel tåg och hamnat i göteborg eller nått istället
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

fyyy vad jag är suuur var grymt sugen på katvig..

ville ha
    rosa/gul långärmad tröja och leggings och strumps
    turkos/vit långärmad tröja och strumps
    grön/rosa långärmtröja leggings och strumps

det enda som tillverkats av dett är är rosa/gula tröja och turkos/vita tröjan {#lang_emotions_yell}

• Buttelina
    Vickan I skrev 2010-02-17 21:24:00 följande:
    Hoho .Tänkte höra med er kunniga vad ni vet om molos regnkläder? Är så sugen på rainbow, men vill veta om de är bra också.
    jag är HELÖJD med våra prassliga i tyget men de har tålt min lilla galenpanna
  • Buttelina
    melizza skrev 2010-02-17 21:33:22 följande:
    hur vet du detta?? vart finns grön rosa tröja.....har nog missat den
    den har inte kommit än... kommer förmodligen sen man kan se bild på ränderna katvig.dk i katalogen..

där finns inga strumpor i färgerna jag ville ha och inte heller leggings
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-02-17 21:35:27 följande:
    Men åhh, då bojkottar jag. Jag skulle ju också ha tröja, leggins och strumpor i samma färg. Blä!
    ja det finns i grön/grön, rosa/grå och nån till men inte i färgerna jag ville ha

kollade på grön/grön irl idag och MUMS vad fin!! kanske får isabel det istället
  • Buttelina
    melizza skrev 2010-02-17 21:41:47 följande:
    jag vet inte om jag är helt färgblind men jag hittade ingen grön/rosa....snälla länka för det låter ju ljuvligt
    den finns bara en smal remsa av den på en bild med vikta kläder på katvig.dk
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-02-17 21:39:05 följande:
    Äh jag skulle ju ha gul/rosa
    jag meeed
    Helle skrev 2010-02-17 21:40:03 följande:
    Hej hej alla Vad surt det är när man tänkt sig något och så går det inte att få tag i. Man tycker att de kunde ha en liten förslagslåda kanske Grön/grön är såå fin - I agree! Fast jag gillar grå/rosa också. När jag tog på Gustav den så gick han dock direkt fram och tog på sig sin byggarhjälm och sin motorsåg - inte ens två år gammal och han tyckte att han behövde bekräfta sin manlighet
    jaaa skitsurt!! grön/grön var ju uuunderbar!! den ljusgröna randen var som gamla mint *lovley*

åhh grå råsa är rätt nice!! får nog ge den en chans

haha sööööta lilla gustav ohh ja just det.. lillebror hade nog varit fin i den!!!

Om rosa/gröna kommer i tshirt så SKA lillebror få en sån
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-02-17 21:40:26 följande:
    Butte, den frottétunikan jag köpte, den måste väl vara fin ihop med kaninerna va?Nån annan som vet får ju också gärna svara, men Butte har väl båda plaggen
    hmm njääe den är liksom hallonrosa.. kaninerna är ju röda men den är fiiin till aquaflower, pärlplattor osv.. och säääkert airbrusch
  • Buttelina
    melizza skrev 2010-02-17 21:50:00 följande:
    åååååhhh nu såg jag....den är helt ljuvlig...det är nog ett måste att ha den *bestämt*
    visst är den underbar!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16