Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

evrlonn: ja tack

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-02-18 20:46:18 följande:
    15cm, tog 27 i prästkragarna, det skullle bli bra till sommaren enlgit Micke
    fick du mått?? 27 och 28
  • Buttelina
    Pepper79 skrev 2010-02-18 20:54:15 följande:
    HHmmm visst var klänningarna stora i stl? Funderar på babyklänningen med kaniner. Ska jag ha 74/80 till Aline som är 84 lång?
    ja hon ska inte ha 86/92 i alla fall
  • Buttelina
    Pepper79 skrev 2010-02-18 20:57:00 följande:
    Oki då lyssnar jag på er . Men det känns helt galet att köpa stl 74/80, var ju evigheter sen hon hade det
    tänk hur det känns för mig att köpa 86/92 till isabel som har 110
  • Buttelina
    Pepper79 skrev 2010-02-18 20:59:44 följande:
    Så nu har det blivit en del shoppat. Nu får det vara bra för denna veckan.....
    vad blev det??
  • Buttelina
    Pepper79 skrev 2010-02-18 21:03:06 följande:
    Nu ska vi se...Efter inspiration av dig Butte så blev det:Molo kaninklänningKatvig röd-vit randiga leggingsKatvig röd-vit randig tröjaSedan blev det från Name ItJeans leggingsLila baströja (som ska passa mina molo muddisar som väntar)Sedan blev det ju äppeltshirten från Lindex tidigare idag.Det var allt för idag
    ÅHHHHH vilket BRA köp!!!! sååå fint!! min favorit just nu!!
    Everlonn skrev 2010-02-18 21:03:28 följande:
    Tar en bild imorgon *helt slut* Då kan du få både tröjan och sen på modell oxå Ronya: När jag kollar kantbanden i ljuset i vardagsrummet så är de gröna fast i hallen är de gula:-d Svårbestämd färg
    ok då
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-02-19 08:02:18 följande:
    Man vill ju typ ha allt Men det går ju inte.Jag tror jag är färdig nu, men vem vet God morgon förresten!
    shoppade du nått igår?
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-02-19 08:15:49 följande:
    Ja, två babyklänningar. lila med stars och den med vit botten och massa blommor och sånt på (kommer inte ihåg vad den heter)Sen blev det pärlplatteballerina och woodfish t-shirt.Du då?
    fiiint!!! var shoppade du den lila klänningen? velar fortfarande om jag ska ha kortärmad klänning eller långärmade tunikan
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-02-19 08:18:59 följande:
    Sitter här och är tacksam för att vi har underbar personal på dagis August badar alltid på fredag fm och jag brukar lämna honom 8.45 när de åker dit.Idag ligger Ella i 40 graders feber och jag ville slippa dra ut henne.Pratade med dagis och hon som ska åka och bada med honom kommer hem hit och hämtar honom när de åker. Smidigt värre Sen ska jag försöka skriva färdigt min hemtenta, men det blir nog en sväng på vc också
    guuud vad bra {#lang_emotions_sunny}

har du oxå hemtenta {#lang_emotions_throwup}
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-02-19 08:19:50 följande:
    På annacillBåda tycker jag så slipper jag ha ångest över att jag köpt båda två
    hahaha
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16