Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Busbellan skrev 2010-03-30 10:49:22 följande:
    Nej, snart dags att åka till skolan och sitta där till kl 17
    borde med ta mej till bibblan iaf..skriva ut papper å låna böcker till nya kursen...
    e inte redigt på hugget ä från min förkylning.. går på penicillin med n för bihåleinflammation...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-03-30 10:51:09 följande:
    haha lillebror har jag inte alls det "problemet" med han kommer till mig ibalnd "mamma kan jag få ha en klänning idag"  han är bara för söt när han stuttar runt här i sina klänningar
    söta söta lillebror=)

föresten har min öveföring kommit in?
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-03-30 11:10:41 följande:
    jepp det har den den läggs på lådan i em
    oki=).. kanoner=)
  • Greksmurfen

hmm funderar å funderar om jag ska lägga ut nga fler plagg=S.. just nu liger dem bara i maxens garderob eftersom jag inte har ngt å matcha dem till=(...
    hittade ju ett par dino leggings/tigts på salgen.... fortfarande inte använda...å nu e det ju snart ny salg...

hmm vad ska man göra.. mkt lättare å matcha när man har tjej känns det som med tunikor etc =(.. funkar ju inte här precis=P..

• Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-03-30 12:10:28 följande:
    jag kan köpa dinoleggingsen av dig
    HIHIHI...ja du älskade dem =P.....evelonn vatt med på hugget på fejjan =P....
    e inte säker än.. men ska se över hans garderob. tänker med lixom så mkt fint som hinner komma tills lillan har stl 80-86 med ju ....å börja iof tröttna på en del print med juh...
  • Greksmurfen
    MammaT skrev 2010-03-30 12:07:14 följande:
    jag är ju med i gruppen men hur hittar jag den eller måste jag använda denna länken varje gång
    när du väl r inne i gruppen så bara tryck på fliken bilder så poppar alla upp=)
  • Greksmurfen
    Ocikatten skrev 2010-03-30 13:01:39 följande:
    Ja de där männen... Ha, ha, vet inte hur jag ska fortsätta meningen! Maken här slappnar alltid av efter jobb på fredagen och blir lite småsjuk sådär lagom till helgen, hippsomhapp så har man plötsligt tre barn att ta hand om istället för två!! Skönt om Lova är på bättringsvägen! Hej förresten! Har inte haft tid att besöka tråden sen i förrgår (!) men nu har jag läst ikapp! Sov lite dåligt i helgen vilket resulterade i att jag somnade kl halv åtta med sonen igår... Är det bara jag som tycker det är lite dåligt med killgrejor på FB?!?! Ja, ja, jag VET att vi inte ska dela in det i kill/tjej-kläder men ni förstår vad jag menar...
    hejhe=)..
     mkt är ju unisex om vi inte säger klänningar å sånt =P
    kommer nog ut med lite till idag=P...
    de flesta kanske har tjejer;).....
  • Greksmurfen
    Ocikatten skrev 2010-03-30 13:06:14 följande:
    Eller så är flick-mammor mer shoppingbenägna?!? Jag håller ju med om att hade det funnits nån liten söt tös i detta hushåll hade jag shoppat BETYDLIGT mer...
    hihi jo så hade det varit här med kan ja lova =P.. iof kommer det ju en liten kicka här i slutet av sommaren =)
  • Greksmurfen
    Ocikatten skrev 2010-03-30 13:15:08 följande:
    Vissa kan få till det bra! GRATTIS!!
    hihi tackar.. jo men var bombsäker att det vatt en kille men tji fick jag =)...visst e det kul med en av varje... men hade faktiskt inte spelat mej ngn roll=)...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16