Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Buttelina skrev 2010-03-21 09:47:52 följande:
    alltså ha ett öppet sinne.. allvarligt.. jag tror lite på sånt.. kanske ÄR det så .
    tro med på det =)..

min lilebror hade som e styvdotter kan man säga de bodde ju tillsammmans etc. sen när han gått bort så ställde hon sig (3år gammal) vid fönstret å tittade ut å blev helt till sig och hysterisk.. bankade på fönstret å skrek hans namn, sen började hon gråta massa å sa till sin mamma varför hör han mej inte eller ser mej =(.... men det stod ingen vad hennes mamma kunde se utanför. Lillebror brukade alltd stå där å ta sitt bloss....
    detta var innan hennes mamma hade berättat att han hade gått bort... skrämmande tanke.. men rätt oförklarligt..
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

gomorn alla...

åhh vilken nattskräcks attack maxen hade =(.. varade i typ 40 min innan han till slut somnade snyftades =S....

vad man än försökte så blev han helt hysterisk, pratade i sömenn å pekade på ngt som inte fanns. välling funkade för stunden å byta men det varade ju bara under tiden han åt =S... var uppe å gick med han men han var ju bara totalförvirrad lilla gubben..
    4 de gången han har det så här på 6 dagar.... vet inte vad vi gjort annorlunda eftersom detta kommit upp nu =(....

nu på morgonen fick han sova in i det sista för å ta igen lite sömn, innan det var dags för dagis... han har ju börjat å titta på teletubbies kan det vara det tros??....

• Greksmurfen
    Duntoffla skrev 2010-03-22 08:52:28 följande:
    God morgon i tråden! Jobbar hemifrån idag då min mage verkar i uppror. Känns inte helt stabilt att gå till jobbet när Noel har varit dålig. Åh stackaren! Man känner sig lite maktlös när de blir sådär. Noel hade ju attacker häromdagen. Hur gammal är Max?
    han är 16månader .. å Noel??

jo man belv helt maktlös.. började fundera först om han hade ont eller vad det var det rörde sig om..... var helt borta lixom.. lite halvt skrämmande sådär...
  • Greksmurfen

hejhe... weeeeee tack för tipset å kolla deklerationen =)... får tillbax =P...... farligt farligt =P.. maken fick med tillbax, sen kommer mitt matbodrag samtidigt ... kan det bli bättre i juni =).. blir rätt lagom å få till lite extra när lillan skall till att födas med =)

• Greksmurfen

melizza: finns ju mjöklfri välling gjord på ris=).. testa den =) e ju tom glutenfri med=)

• Greksmurfen

hejhej.. kikar in en snabbis.. e gräsänka ett par dagar nu så det blir vella mindre dator då=P sen har ja examination på tors  skriflit GAH... hoppas på det bästa... fick ledigt imorn för att förbereda mej..

är det ngt special pris på villervalla shortsen eftersom alla verkar inhandlatt dem ??

• Greksmurfen

hmm kom på att här behövs städas.... maten lagas, ut med hund å sen bada å atta maxen pust

GAH kom på nu att jag glömt bort å betala in bus å rackartyg som ja beställde förra veckan =O.... tror ni ordern e borta??

• Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-23 18:25:51 följande:
    Japps! 50 spänn styck *fynd*
    VAR ==`??????
  • Greksmurfen

busbellan, du har inte handlat dina på villervalla i ingelstad lr??... e ju osäker på stl.. han kan ju ha shorts i stl 74 fortfarande till somamren.. så frågan e vilken stl??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16