-
gör det =)... så kan vi små tjöta lite haha ;)Busbellan skrev 2010-03-17 14:49:14 följande:Det kan jag absolut göra Är dock inte i Växjö särskilt mycket nu på två veckor. Men jag skickar ett mess när jag har tid och ser om du är hemma
-
lillronya: jo diggar dem...ser faktiskt lite ungdomliga ut med.. har för mej de hade matchade skaljacka med ;)...
hihi sötnosen....tänk att lite nya kläder kan göra dem så glada.. undra varför.. kan vella inte bero på att mamman (mammorna=älskar kläderna =P
-
hmm e såå sugen på en kosta tripp =P.....
såg att dem fått in fleecefodrade regnoveraller ... e ju perfekt nu ...
www.kostaoutlet.se/fileadmin/templates/Erbjudanden/Kostaoutletmode/Produkter/100312-Abacus-overall-LARGE.jpg finns både tjej å kille stl 80-120=P å det vatt 40% rea =P me like......
ngn som käner till det märket abacus?? om det e bra??...
www.kostaoutlet.se/index.php
-
jo tyckte med dem vatt nice =P.....hmm maxen hr med ett regnset redan.. men fleecefodrad regnoverall e ju kanon =P...Busbellan skrev 2010-03-17 15:30:52 följande:Åh dom var ju riktigt fina!! men vi har såna set till båda barnen redan, sen ska vi ju hinna använda skalkläderna ocksåokej....det ska ja checka=)...stökmamma skrev 2010-03-17 15:31:18 följande:*tips* kolla bara om du köper fleecefodrat att det INTE är fleece ända ner i benen
-
busbellan lustå ta en sävng till bus å rackartyg ngn dag??... kan kolla med min mostrs man när han kör kust till kust banan till karlshamn =P ;)... så kanske vi kan lifta med...
-
tcker katvigs e rätt så stretchiga med.. skulle tagit en 2:a =).. exakt vilken katvig mössa är det så kanske ngn har den å kan jämföra=)??Smultronhjärta skrev 2010-03-17 15:53:39 följande:Där verkar det ju inte skilja nämnvärt... Max 3or sitter oftast såhär De han får ha ifred... maken snor de flesta
smultron lite bilder med till mailen när du har tid ;) ..mailen finns på FB =) verkar som maken min å hans bror på allvar nu tänker bygga en säng till maxen =)... blev så gla=).. diggar verkligen max säng =) -
hur lång e karla??Stormis skrev 2010-03-18 20:09:57 följande:Karla invigde sin 92 igår och den satt perfekt. Om de kostat mer och säsongen hade varit längre så hade jag lätt gått på 98'an, men 92 satt helt perfekt nu. Tog några bilder, men de har jag inte orkat föra över ännu. För övrigt är du rätt knäpp, men det vet du om va?
har med en 92:a väntandes på maxen =P. å han e 81cm =)...
hej förresten :)...
här e man lagom seg... jobbat heladagen sen på stan med mammsen =)... så ben, fogarå numera en poff mage som står ut haha...
hmm missade nga auktioner såg jag nu =(.. man ska inte ninja =P....då glömmer man lätt -
Smultron : .. säger jag bara för skaloverallen på T
-
Lova å inte tappa bort min tukosa bara ... blir kanon å ha ute när det inte e lika kallt längre=)Smultronhjärta skrev 2010-03-18 20:29:20 följande:Jo men jag har flera löften att hålla reda på, jag har lovat att lägga ut en ikväll,en annan här på FL som jag håller en till ,en annan som fick byta färg trots att hon vann en annan färg..Som sagt jag vill inte lova nått-är snurrig så att det räcker
-
dääääääämn...... hmmm ska ju inte dit förrens i april =S.... men då får man vella hamstra haha.....om dem nu går såååå bra hahaha....Smultronhjärta skrev 2010-03-18 20:31:48 följande:Well...då kan jag säga att jag har haft ett par köp-nu ocksåthanxSmultronhjärta skrev 2010-03-18 20:32:49 följande:Nej då den ligger i tryggt förvar tillsammans med mammastöks