• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

RååSa BuBBlan skrev 2010-01-31 19:17:56 följande:
    Du med dina varma golv o snajsiga fönster *avis*Här har vi kalla golv och dragiga fönster   *gammalt och charmigt*

Då är vi två 19grader inomhus i lägenhet.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2010-01-31 19:21:36 följande:
    Idag är det inte mycket som gått bra när jag tänker efter Morgonkaffet tappade jag på diskbänken så koppen gick sönder.. sen skulle jag diska då tappade jag en skål rakt på en tallrik och ett glas så där gick mer porslin.. Ska laga mat lite snabbt och tappar hela makaronpaketet så alla makkisar åker ut över hela golvet å sen gick strömmen när jag skulle steka korven .. Hör ett brak ute, då är det vår uteplats med tak som gett med sig av alla snö och rasat ihop *otursdag*
    Vill inte byta dag med dig
  • jompa
    Preggi skrev 2010-02-06 08:59:38 följande:
    Godmorgon tjejerHänder det nåt kul här? Jag håller på att boka en resa. Känner att vi behöver nåt att se fram emot.En OT fråga, någon som rest till någon Blue Village/Sunwing Resort som varit nöjd?
    God morgon.
    Åhhh avis jag blir, vill oxå åka till värmen.
    Måste ta tag i det prijektet tror jag
  • jompa
    Preggi skrev 2010-02-06 09:06:39 följande:
    Hej! Vart åkte ni förra året? Minns att ni åkte samtidigt som oss. Ett tips är att ta tag i det nu om du har speciella krav.. Priserna går upp hela tiden nu...
    Vi var på Rhodos förra maj och skulle kunna tänka oss nåt liknadne i år.
    Jo jag vet priserna stiger hela tiden vilket jag inte gillar. Har nog inga jättekrav mer än att jag vill ha sol och värme och kanske nåt litet kul för barnen.
  • jompa

Ronya: Du som gillar Hummel, vem brukar ta hem mest i Sverige?
    Har sett så fina jackor i DK som jag vill ha.

• jompa
    Buttelina skrev 2010-02-13 09:21:41 följande:
    jaaadå det gör den säkert
    då får jag nog ge mig och handla Molo i alla fall
    Annars är det tunt med deras plagg i garderoben. Har en fjärils/stad tröja till M annars inget. Vill kanske kanske ha ett linne med fiskarna på till P men annars har inte så mycket lockat mig.
  • jompa

God morgon.

Preggi skrev 2010-02-14 08:49:27 följande:
    Godmorgon..Hur är det här? Massa nyheter nånstans? Jag hinner inte hänga med.. Har pengar som brinner på kontot.. Någon som har tips på en bra och snygg solskyddsdräkt?
    Vad är du ute efter, förutom soskyddsdräkten?
    Tycker LLM har mycket av det som det hunnit få in, vilket är Molo, Hummel, MAT.
  • jompa
    Preggi skrev 2010-02-14 08:59:57 följande:
    Hej Butte! Är de bra mala? Tyckte att molos såg rätt trista ut? Godmorgon! Jag vet inte vad jag är ute efter? Kjolar, klänning kanske? badkläder? vårjacka?
    Vårjacka så är min favorit MAT som du kanske redan vet
    Annars tror jag det inte riktigt kommit jättemycket sommar kläder, väntar på Småfolks klänningar och även Katvigs enkla klänningar mne jag har inte sett dem än, men jag har inte bäst koll heller
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16