• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

mortillsju skrev 2010-02-21 10:06:55 följande:
    OK, de har inte vi testat. Jättefina!!
    Ja de är inte riktigt lika tjocka som de med print men jag älskar dem, tyvärr har jag inte sett att det kommer några nya såna.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2010-02-21 10:03:22 följande:
    Småtting har en bra bild där man ser hur fina ränderna är, Liam måste nog ha en sån tröja.
    Du som har en liten smalis skulle ju testa MAT, de är lite smalare i modellen och sitter super på.
  • jompa
    mortillsju skrev 2010-02-21 10:10:54 följande:
    Köpte du lång eller kort ärm? Vilken butik? *i köpartagen*
    Lång ärm köpte jag, på Vildänglar i Stockholm. Men har inte LLM den färgen?
  • jompa
    ängeln83 skrev 2010-02-21 10:13:04 följande:
    Ja nu måste jag verkligen ta och testa MAT, det blir tröj fattigt för Liam annars, det enda jag köper till honom nu är ju NS.
    Ja köper oxå NS men tycker du inte att det är svårt med deras storlekar då de är dubbla, mina båda har fått tröjor från dem men de är lite stora, M har 92 i tröjor så till henne fick jag ju ta 92/98 och den är lite stor men 80/86 blir för litet. Och P har 104 och där fick jag ta 104/110 och den är stor men 92/98 blir ju för litet.
  • jompa

Var det nån här som hade Villervalla jeans?
    Letar med ljus och lykta efter ett par som inte ramlar av min lilla smalfis till son.
    Vill helst inte betala för mycket heller då två par redan gått sönder vid knät.

• jompa
    Duntoffla skrev 2010-02-21 20:32:29 följande:
    Tycker det känns som evigheter till dess Men tiden går ju fort antar jag. Har fullt upp på jobbet de närmaste veckorna så snart är jag nog där.
    Tycker det segar sig fram just nu men det är för att jag verkligen inte gillar denna snön, vill inte vara med längre
  • jompa
    Helle skrev 2010-02-21 20:35:40 följande:
    Nu kanske du redan har fått svar men eftersom jag läser tillbaka så svarar jag ändå   Vi har villervalla-jeans, men jag upplever att de sitter mycket bättre på min något rundare kille än den smalare (blir lite ridbyxvarning när man drar åt i midjan).
    Ok tack, då hoppar jag dem.
    Har provat alla modeller snart och inte ens slim jeansen på Hm och Lindex passar.
    Det som funkar bäst är NS men de är lite dyra för att bara ta sönder tycker jag.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2010-02-21 20:38:40 följande:
    Ja, det känns avlägset. Blir ju i vecka 19 eller 20.Japp, jag har en stor dallrig mage Eller den är liksom bredare än sist. Mer på höfter och midja. Tycker den kom tidigare denna gång.
    En liten tjej då kanske
  • jompa
    Duntoffla skrev 2010-02-21 20:44:47 följande:
    Haha, ja kanske. Eller så beror det på att mamman slarvat rätt duktigt med maten.
    Men du , det får man göra
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16