Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Greksmurfen skrev 2010-03-11 13:26:20 följande:
    jo 15 kg var ju lite sådär...men det e ju ara ett standard mått så en som väger 16-17 kan ju med åka sa hon...de flesta vagnar e till 15kg sa hon iaf... max vikt var ju totalt 30kg ja det kunde ju vara trevligt hon e så välkommen så=)... tro det blir från fre -lör=) hotell har vi inte bestämt än, vväntar på att gotia som ligger brevid ska komma med mässerbjudande som de bruar göra isamband ed mässan=)... ja du hänger vella oxå med t kosta så kan ni ju lifta tillsammans =)
    kolla detta hotell annars:

www.hotellformule1.se/info.asp
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2010-03-11 13:33:24 följande:
    Mammastök: Visst kan en overall flytta norrut men då är det snabba puckar som gäller,färg och storlek?
    hihi du har ingen till Maia? Vad kostade de där och verkar de bra? Jag behöver en som tål mycket vatten o stryk till dagis!
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2010-03-11 13:41:30 följande:
    Tror tyvärr inte det, största storleken är 104 och den tog jag till Max..Har iofs ingen aning om hur stor den är på honom och jag kan inte prova nu heller eftersom han sover middag. Men för 159:- kan jag säga att den verkar BRA
    åh en bubbelgumsrosa och en lila strl.104 vore passande, kan föra över pengar direkt om du kan fixa det!! Vore underbart!!!
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-03-11 14:08:09 följande:
    haha visst är det kul jag var på rea idag och när jag stog där så tänkte jag "ohh den hade varit såå fin på tjollas bebis och den där hade kanske liljan velat ha osv " och när jag såg den blå prickiga kik kid klänningen tänkte jag på svea (fast den var ju ej på rea )
    vad såg du till liljan?
    haha ja är likadan o ser hela tiden saker till andra här i tråden
    Smultronhjärta skrev 2010-03-11 14:05:42 följande:
    Sådär NU har jag totalt köpt 18 overaller idag
    *ASG* de måste undra hur många barnbarn din mamma har Vad blev det till Maia nu? Passar inte 104 till Maia så lär väl busbellan eller nån säkert vilja ha dom istället
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-03-11 14:13:24 följande:
    jag tänkte på dig när jag såg cartoon printet och sen var där en bubbelgums suit.. och en dinobody.. och sen var där uunderbaraste orange/turkosa katvigs sommarsuitsen i småtting strl.. mm mm
    men GAAAAHHHH vart har du varit o shoppat???? orange/turkos sommarsuit vill jag ju absolut ha!!! Det andra hade du också rätt på att jag gillar, men redan har
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2010-03-11 14:16:57 följande:
    Lila och rosa Gröna gick till Butte
    helt ok Vilken var minsta storleken som fanns? Hoppas det finns lite kvar när jag ska dit så jag kanske kan bunkra en till Mateo
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16