Zvartaliljan skrev 2010-03-11 09:15:11 följande:
Vi åker väl upp på fredagen, kanske torsdagen o stannar tills söndag. har ju sambons familj 3 mil utanför stan. Vad är det för vagn du ska ha nu då, har du inte redan två? Du vet att du kan ha bugaboo been från nyfödd jag har insatsen för det... Ang.hotell så tipsar jag om formule1, jättebilligt o hyfsat om man bara vill ha en säng o sova i liksom o inte slösa pengarna på ett fint hotell.
ahh vad praktiskt=) å ha släkten där... min syrras svärfärldrar har ju sommarhus i glommmen som ligger ca 7-8 mil från gbg vet inte om det är värt att bo där eller om vi ska ha hotell i stan=)..
jo har ju redan 3 vagnar =P......1 acta graco mosaic, 1 buggabo bee å sen maxi-cosi =P aktan var medningen vi skulle sälja men folk kom med skam bud så den blev kvar =P vet inte redigt vad man ska ha den sulkyn till hahaha.. vi har ju haft det som resevagn innan vi fick underbaraste been =)..
den vagnen vi tänker är ju en tvillingvagn nu då=)... antingen en abc design zoom, britax nya varaint liknande p &T eller ne P&T =)
vill med åka så vi e där på fre =P.. fynda lite nova star =P bla.. vill ja ha gott med utbudet hehehe....vet du om det blir ngn gottepåse denna gången med =P.... sist fick ju de första 50 per en påse med massa trevligt i=)...bla nova star mössa hihi...
det som med känns kul å åka på detta nu är att syster har påbörjat bebisverkstaden igen =).. så hoppas hon plussar snart.... som hon sa igår trodde aldrig hon skulle vara glad att få mensen hahahahaha