Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

goddagens=)
    idag blir det stuider för hela bunten =) maxen e äntligen på dagis , bara hoppas på att dem inte ringer å vill att han ska hem =S....

busbellan: en påminnelse =) www.familjeliv.se/Forum-5-166/m51288442.html

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    mysungarna skrev 2010-03-11 08:46:15 följande:
    Hej tjejer Känns som om man aldrig har tid & titta in längre shoppas det något kul här?
    nje imte direkt men det väntas på ngt skoj i brevlådan istället=P... två fina suits.. hoppas att jag inte tg för liten stl nu bara=)...tog stl 86 till maxen som är 81 cm max typ... har nga 92 or här hemma med dem är rätt sstora så hoppas att årets stl inte avviker=)

se har ju BoR en massa skoj nu med sina 20 % funderelierar på å råka titta dit =P
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-03-11 08:27:11 följande:
    Ajabaja
    å smultron shoppa gott i dag på gekås =P... sjölv blir det en runda dit när vi åker från baby å barnmässan =)

mysungar: hur knallar det på med dej annars=)??
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-03-11 09:08:19 följande:
    men hoho vi planerar också baby-barnmässa och gekås Vilken dag ska ni på mässan?? Godmorgon förresten Inatt sov Mateo från 22-04! Sen tyckte han förstås att han sovit klart men såååå skönt med 6 timmars sömn! Han börjar må lite bättre nu
    JASSÅ =) tnäkte ev åka upp å sova på hotell=) blir vella jag å syrran å maxen =)har inte bestämt datum än.. tänkte att ev kanske man kan göra fynd på vagn..sist så rear dem ju vagnarna med de som de haft å visat upp=)..

vilken dag ska ni upp??

Dutti liten gubbe =)....sknt å få vara lite utvilad =).. här har ja iaf fått sova 2 tim i stöten =P.. maxne har börjat hosta mindre nu =)...så idag är han på dagis =)....

har en fin lila lurvflecce till mateo här med =)...
  • Greksmurfen

liljan: tänkte att det kanske blir för långt för maxen å åka fram å tebax till gbg å så varav vi funderar på att övernatta=)

• Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-03-11 09:15:11 följande:
    Vi åker väl upp på fredagen, kanske torsdagen o stannar tills söndag. har ju sambons familj 3 mil utanför stan. Vad är det för vagn du ska ha nu då, har du inte redan två? Du vet att du kan ha bugaboo been från nyfödd jag har insatsen för det... Ang.hotell så tipsar jag om formule1, jättebilligt o hyfsat om man bara vill ha en säng o sova i liksom o inte slösa pengarna på ett fint hotell.
    ahh vad praktiskt=) å ha släkten där... min syrras svärfärldrar har ju sommarhus i glommmen som ligger ca 7-8 mil från gbg vet inte om det är värt att bo där eller om vi ska ha hotell i stan=)..

jo har ju redan 3 vagnar =P......1 acta graco mosaic, 1 buggabo bee å sen maxi-cosi =P aktan var medningen vi skulle sälja men folk kom med skam bud så den blev kvar =P vet inte redigt vad man ska ha den sulkyn till hahaha.. vi har ju haft det som resevagn innan vi fick underbaraste been =)..

den vagnen vi tänker är ju en tvillingvagn nu då=)... antingen en abc design zoom, britax nya varaint liknande p &T eller ne P&T =)

vill med åka så vi e där på fre =P.. fynda lite nova star =P bla.. vill ja ha gott med utbudet hehehe....vet du om det blir ngn gottepåse denna gången med =P.... sist fick ju de första 50 per en påse med massa trevligt i=)...bla nova star mössa hihi...

det som med känns kul å åka på detta nu är att syster har påbörjat bebisverkstaden igen =).. så hoppas hon plussar snart.... som hon sa igår trodde aldrig hon skulle vara glad att få mensen hahahahaha
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-03-11 09:59:33 följande:
    Har ni stor bil? I så fall tycker jag britax nya dubbelvagn, har ni liten bil så satsa absolut på P&T! Jag kommer ju ha mina barn i den så du kan testköra lite iaf vet inte om det blir någon goodiebag åhh sitter o väntar på emmsan...vill kraaaaamas...
     har ju en combi så britaxen får ju plats.. har tagit bilder på max i den =P.. lägger upp dem på facebook om du vill se=) under vagnprovning=P...nackdelen är ju att det är max 15kg i vardera sits..
    pos är att det finns hårdlift till den å man kan ju sätta barnet hur man vill asså vänt då=)... såg att britax ska vara med på mässan med.. man kanske ska maila dem å fråga om de ska ha med en tvillingvagn =)... i vår butik hade dem nyss fått in den å visste inte så mkt om den =P å dess funktioner=)...

du får hälsa så gott till henne=). ska ringa kosta nu å kolla hur det går med leveransen =P
  • Greksmurfen
    mysungarna skrev 2010-03-11 10:08:33 följande:
    hehe jodå det är mycket med skola & ha barnen hemma samtidigt, men det går. Hur är det med er?
    det knallar på här med=)..... letar syskonvagn.. e så osäker på vilken vi ska ha =P. vlätt , smidig, å ta lite plats är kriterierna =P än så länge finns det 3 förslag haha.. kanske ska skaffa mej en omröstningtrådd på fl =P
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-03-11 11:59:02 följande:
    Hemma från Gekås med en herrans massa skaloveraller
    ÅHHH hade dem fått in det där =P

bild please =P
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-03-11 12:01:32 följande:
    Jag ska fixa en bild sen när jag har alla färgerna hemma, några overaller åker min mammas bil. Men nio stycken overaller är rätt bra jobbat Iofs så ska vissa flytta till Örkelljunga och någon till Vbg men 5 stycken fina ska bo här
    Zvartaliljan skrev 2010-03-11 12:37:46 följande:
    ja max 15kg är ju lite dåligt...det väger ju vissa 2-åringar liksom... Emmsan kanske vill hänga med till Göteborg Hon lät väldigt sugen när jag pratade om det o jag nämnde att ni skulle dit så kanske ni kan bo på samma hotell o Kosta var hon också lite sugen på
    jo 15 kg var ju lite sådär...men det e ju ara ett standard mått så en som väger 16-17 kan ju med åka sa hon...de flesta vagnar e till 15kg sa hon iaf... max vikt var ju totalt 30kg

ja det kunde ju vara trevligt hon e så välkommen så=)... tro det blir från fre -lör=) hotell har vi inte bestämt än, vväntar på att gotia som ligger brevid ska komma med mässerbjudande som de bruar göra isamband ed mässan=)...

ja du hänger vella oxå med t kosta så kan ni ju lifta tillsammans =)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16