-
tar stl 140=).... 100kr =P är ju fynd=).. åsen då stl 8 i linne å boxershortsen=)lillronya skrev 2010-03-12 09:25:23 följande:Ja det blir nog bra. Vilken stl tar du i tröjan då? Fint alltihop!
-
var där i måndasgs sist, då hade de inte fått in så mkt mer, de höll på å plocka upp dock, så det e möjligt att där finns mer nu =)Ullis 10 skrev 2010-03-12 09:33:05 följande:Har du varit på krokodila senaste veckan? (hoppar in i er diskussion) Undrar om de fått hem mer kortärmat från Molo?
-
pratade nyss med bus och rackartyg....
det som ksiljer suit 86-92 är att 92 :an är knappt 1 cm längre iarmarna och 5cm längre i benen pch 4 cm längre i grenen.. =S.... det e ju armarna jag behöver ha långa.. hans ben e ju korta så denna suiten e ju tom växmån i benen.....
åhh va svårt det blev..=(
-
ngn som har råd ???Greksmurfen skrev 2010-03-12 10:53:45 följande:pratade nyss med bus och rackartyg.... det som ksiljer suit 86-92 är att 92 :an är knappt 1 cm längre iarmarna och 5cm längre i benen pch 4 cm längre i grenen.. =S.... det e ju armarna jag behöver ha långa.. hans ben e ju korta så denna suiten e ju tom växmån i benen..... åhh va svårt det blev..=(
-
snyftar hejdlöst här =(.. fina fina suit............sstökmamma skrev 2010-03-12 11:07:59 följande:det verkar nästan som det är på håret me suits för hans del... funkar ju inge vidare med en gren som hänger långt ner och uppvikta ben... 1cm mer iarm är ju inte mycket alls
kanske behåller demma som de sista sutsen då=(.... å se nfår vi ta å beställa annat till lilleman framöver =( -
nä ser lite roligt ut på han med uppvikta ben å en mkt hängande gren =S.... då kanske det e lite bättre att armarna få var precis nu helt enkelt... kan säga att kosuiten i 92 som fianste butte skickade i stl 92 sitter kanon =).. sen e det vissa som kanske e lite ängre i armarna helt enkelt...stökmamma skrev 2010-03-12 11:07:59 följande:det verkar nästan som det är på håret me suits för hans del... funkar ju inge vidare med en gren som hänger långt ner och uppvikta ben... 1cm mer iarm är ju inte mycket alls
-
gokväller..... e hemma hos svärpäronen.... råkat shoppa lite idag med =P.. en molo summersuit till maxen, sen blev det en sävng till ikea kalmar å inhandla galgar =P..finns ju inte tillräckligt hemma till dem båda nu =P.... sen en sväng till cubus...fyndade fina parkasjackan i stl 92 till nästa vinter=).. 100kr från 400 =).. sen råkade jag fynfda en stickad suit för 40kr, i rosa å vitt med =P....
Smultron: du får ju inte säga så att du fyndat i sådana massor.. nu vill man ju shoppa där juh =P.....
-
smått... tjejeigt..hmmmm helt i min smak =DSmultronhjärta skrev 2010-03-12 21:53:15 följande:Mello men de har i princip enbart till små så det enda du skulle göra på plats är att köpa på dig grejer att sälja
-
vart var du då smultron =??=P.....Smultronhjärta skrev 2010-03-12 22:09:39 följande:Tror du att Mello i Vbg också har halva reapriset?
åhh nu vill ja fynda..fast jag inte borde "fynda" =D.... -
aha =P.... hmmm låter mkt lockande =P.. det e ju gfanken med att man inte har en gekpstripp på g nu å kunna glida runt i rea butiker smatidigtSmultronhjärta skrev 2010-03-12 22:11:55 följande:Mello finns både i Fbg och Vbg