Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

ängeln83 skrev 2010-03-06 09:19:04 följande:
    Bra, här inne får man alltid dom svaren man vill ha Koden funkade även på den nedsatta åkpåsen, 318 kr är ju för sjutton nästan gratis
    OJ... hmm mankanske skulle norpat en till lillasyster till nästa vinter =P.. lr har man skäl å göra det redan =P.. kan man ha dem till phil n teds vagn?? fuderar på en sån som syskonvagn =P
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    ängeln83 skrev 2010-03-06 09:43:19 följande:
    Det tycker jag absolut du ska göra, super billigt ju Ja det tror jag nog man kan, vi har en Elodie i syskondelen just nu.
    oki.. tro du man ska beställa två st kanske =P.. en till maxen å en till lillasyster=P.... kanske ska ta två olika den röda blåt ill maxen å den blommiga till lillasyster eller ska det vara likadana??
  • Greksmurfen
    ängeln83 skrev 2010-03-06 09:56:13 följande:
    Jag hade nog kört på likadana, eftersom båda är så mönstrade så tror jag det blir för mycket med olika mönster.
    hmm jo det har du npg rätt i.. den blommiga var rätt söt, men inte vidare pojkig =P....
    får nog bli röd/blå..
  • Greksmurfen
    ängeln83 skrev 2010-03-06 10:00:04 följande:
    Ja den blommiga är lovely Men ja...lite väl flickig kanske Vilken P&T är du sugen på?
    vet inte än =)...
    hur så{#lang_emotions_dreamer} ngt förslag ....
  • Greksmurfen
    ängeln83 skrev 2010-03-06 10:00:47 följande:
    Idag har Meja på sej Molos underbara älg klänning, såå fin den är, lite stor men funkar absolut.
    du få ta kort=)... maxen har på sig en katvig lila midiapple=P.. han bara fick på sig den så fick hans pappa se.. hans koometar.. du e galen =P med ett leende på läpparna (asså jag handlar mkt var ju ihans bakhuvud)
  • Greksmurfen
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-03-06 14:10:41 följande:
    Ja, den skulle jag ju inte handla av iallafall, vill gärna ha egna foton på vagnen och kanske en säljare med fler omdömen.
    me det some lite konstigt med är ju att det står betalning vid avhämtning, så de begär ju ingen förskottsbetalning eller så så man kan ju inte förlora pengarna...
  • Greksmurfen
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-03-06 14:15:57 följande:
    Nä, men ändå...Ingenting jag skulle buda på.
    nje.. får lite konstiga vibbar från den tyvärr ja med... men e så sugen på den vagnen...å får man den under 3000 så e det ju ett mkt bra pris..
  • Greksmurfen
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-03-06 14:15:57 följande:
    Nä, men ändå...Ingenting jag skulle buda på.
    har mailat personen ifråga å undar varför det e två likadana auktioner ute.... kan ju vara ngn ny som inte fattat det här med tradera å lagt ut samma en gång till fast då med reservationspris..
  • Greksmurfen

gomorn=).....

e så stolt över lilla maxen han har sovit i sin spjälsäng men med den nya gavlen på=)..
    kom intraskandes till oss kl 06.00 med sina 3 nappar å ville ha sin välling=)...
    ånu har vi bundit fast en napp i hans säng så vill han ha den så är det sängen som gäller=).. få se hur passens det funkar=)

idag har han på sig fina babushka suit =P... lägger in lite bilder sen =)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16