Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Milliz skrev 2010-02-08 10:50:55 följande:
    Jag hoppas att det blir bra Fasdt nu känner jag mig velig. Jag borde kanske byta till en 104, fast det är ju inte kul om tröjan är för stor heller.
    tror 104 blir för stor
  • nikki2006

småvi har fått kikkid och busochrackartyg har fått in nya katvig

• nikki2006

llm verkar lägga upp nya katvig nuuuuuuuu för det finns inget under katvig sidorna på deras sida{#lang_emotions_tongue_out}

• nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2010-02-08 15:33:44 följande:
    HKLÖÖ- trillade nyss dit på LLMs rea
    Vad blev det???
  • nikki2006

tacl 1 o 1 och ronya för en härlig kväll{#lang_emotions_heart} med härlig shopping och smarrig macka{#lang_emotions_sunny}

• nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2010-02-08 22:03:49 följande:
    Fiiiina linnet!! men huj va dyyyyyyyrt  beggat o luddigt liksom.. Men kanske fint ändå?
    tänkte detsamma{#lang_emotions_dreamer}
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2010-02-08 22:08:30 följande:
    Va mycket fint du har ute på T  Du.. hur bred är tex trollslände bodyn rakt över magen?
    Vet inte länge sen jag hade den på henne nu. Räcker det om jag mäter imorgon??? Är helt slut nu efter låååång dag. Och tack , ja det har tagit empot att lägga ut vissa saker men de gör ju ingen rikare i lådan om de är försmå eller inte används
  • nikki2006
    lillronya skrev 2010-02-08 22:09:17 följande:
    TAck själv! Superkul att du kom!
    Det tyckte jag med{#lang_emotions_kiss}
    God natt flickor
  • nikki2006

Nu blir jag lite sur på en på t igen. Sålde en jeansklänning  för ett par dagar sen. Använd 2 ggr till fin. Lade ut den som i "jättefint skick, syns inte att den är använd"
    Nu fåpr jag ett mail där hon är såååååååå besviken för knapparna är skavda. Men hallå, den ska ju se ut så. molo har ju ofta skavda knappar redan när de är nya.
    Den är tvättad 2 ggr så det är helt omöjligt att det är något som slitits{#lang_emotions_yell}
    Hon fick den för 149kr när den kostar minst 500kr i affär. Att man har mage att gnälla då{#lang_emotions_yell}Märks det att det är den tiden på månaden för mig eller{#lang_emotions_dreamer}

• nikki2006
    SmillaMilla skrev 2010-02-09 18:58:30 följande:
    ha ha Ja vad skall man säga
    Det är inte bara min pms va??? Detta var väl lite löjligt???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16