-
tror 104 blir för storMilliz skrev 2010-02-08 10:50:55 följande:Jag hoppas att det blir bra Fasdt nu känner jag mig velig. Jag borde kanske byta till en 104, fast det är ju inte kul om tröjan är för stor heller.
-
småvi har fått kikkid och busochrackartyg har fått in nya katvig
-
llm verkar lägga upp nya katvig nuuuuuuuu för det finns inget under katvig sidorna på deras sida
-
Vad blev det???Smultronhjärta skrev 2010-02-08 15:33:44 följande:HKLÖÖ- trillade nyss dit på LLMs rea
-
tacl 1 o 1 och ronya för en härlig kväll med härlig shopping och smarrig macka
-
tänkte detsammaRååSa BuBBlan skrev 2010-02-08 22:03:49 följande:Fiiiina linnet!! men huj va dyyyyyyyrt beggat o luddigt liksom.. Men kanske fint ändå?
-
Vet inte länge sen jag hade den på henne nu. Räcker det om jag mäter imorgon??? Är helt slut nu efter låååång dag. Och tack , ja det har tagit empot att lägga ut vissa saker men de gör ju ingen rikare i lådan om de är försmå eller inte användsRååSa BuBBlan skrev 2010-02-08 22:08:30 följande:Va mycket fint du har ute på T Du.. hur bred är tex trollslände bodyn rakt över magen?
-
Det tyckte jag medlillronya skrev 2010-02-08 22:09:17 följande:TAck själv! Superkul att du kom!
God natt flickor -
Nu blir jag lite sur på en på t igen. Sålde en jeansklänning för ett par dagar sen. Använd 2 ggr till fin. Lade ut den som i "jättefint skick, syns inte att den är använd"
Nu fåpr jag ett mail där hon är såååååååå besviken för knapparna är skavda. Men hallå, den ska ju se ut så. molo har ju ofta skavda knappar redan när de är nya.
Den är tvättad 2 ggr så det är helt omöjligt att det är något som slitits
Hon fick den för 149kr när den kostar minst 500kr i affär. Att man har mage att gnälla dåMärks det att det är den tiden på månaden för mig eller -
Det är inte bara min pms va??? Detta var väl lite löjligt???SmillaMilla skrev 2010-02-09 18:58:30 följande:ha ha Ja vad skall man säga