Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

SmillaMilla skrev 2010-02-06 15:28:13 följande:
    Shit också. Jag har högsta budet på ett molo plagg på tradera, en klänning jag redan har
    Men upps Dålig koll på gardroben???
  • nikki2006
    Greksmurfen skrev 2010-02-06 21:40:38 följande:
    gokväler...behöver akut hjälp här...... E grymt sugen på pizza en normal go pizzza som ja bara kan beställa hem =(.. tål ju inte den e ju kruxet.. tro mina hormoner spelar mej spratt..... grymt jobbigt.. sötsugen e ja med å inte finns det ngt gott hemma heller=S... e själv med maxen så ja kan inte åka iväg å handla ngt...vad göra=P ?? e ju ett allvarligt problem å vara sugen på ngt gott.....orkar ju inte slava framför spisen heller =S....=P
    Honungs macka på glutenfritt bröd???brukar bota mitt sötsug
  • nikki2006
    {#lang_emotions_heart}lillronya skrev 2010-02-06 22:03:21 följande:
    Det är den största storleken i mössan. Ja nu är ni kvitt. Ja det måste hon ju.
    ja hi hi. Flickorna var sååååå fina på middan idag, nikki fjärils tunikan med huva och fickor och regnbågs tightsen och jessie i hästar klänningen och regnbågs tightsen. Vars en småfolks lurv flecce och fjärilsmössa på jessie och stjärnoran på Nikki{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}Vilka party pinglor
  • nikki2006
    lillronya skrev 2010-02-06 22:16:47 följande:
    Nikki: Jag missade när du ringde innan. Var på innebandy.
    Skulle fråga dig om du tycker att någon annan mössa än lastbilarna hade passat på en pojke. Kommer köpa lastbilarna till 5 åring men vad för nån till en 7 åring???
  • nikki2006
    Greksmurfen skrev 2010-02-06 22:18:09 följande:
    hmmmmm....... ja kanske det =p.. en rostad sådan.. å extra sött te till kanske =P...där har vi en ide thanx :)
    Låter super eller varför inte lite oboj elelr det är gluten i det hmmm????
  • nikki2006
    lillronya skrev 2010-02-06 22:19:00 följande:
    Fina tjejer!!
    Tack ja de var superfina
  • nikki2006
    lillronya skrev 2010-02-06 22:19:51 följande:
    Hmmm den med svart och vita stjärnor är den enda jag kan komma på...Eller regnbågen såklart.
    Tror inte regnbågen är hans stil, hmmm svårt. jag struntar nog i mössa till 7 åringen och köper nån tröja eller nåt
  • nikki2006
    mammamutilltre skrev 2010-02-06 22:22:10 följande:
    Hej hej, får jag flika in en fråga här.....har ingen tid att springa på stan, och när jag har så hittar jag ändå inget där , undrar om ni kan tipsa om bra sidor på nätet där de säljer fina barnkläder...ex noa noa, miniature, katvig, molo....har kollat ajabajakids och freshmilk... Tips mottages!
    Finns länkar till all shopping längst upp på sidan lycka till
  • nikki2006

Nej super trött god natt mina vänner sov gott{#lang_emotions_kiss}

• nikki2006
    söta kråkan skrev 2010-02-07 10:16:59 följande:
    godmorgon  
    god morgon,Nikki hade foto trljan på igår såg du in bt, sååååååå himla fin tack igen{#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16