gokväler...behöver akut hjälp här...... E grymt sugen på pizza en normal go pizzza som ja bara kan beställa hem =(.. tål ju inte den e ju kruxet.. tro mina hormoner spelar mej spratt..... grymt jobbigt.. sötsugen e ja med å inte finns det ngt gott hemma heller=S... e själv med maxen så ja kan inte åka iväg å handla ngt...vad göra=P ?? e ju ett allvarligt problem å vara sugen på ngt gott.....orkar ju inte slava framför spisen heller =S....=P
Honungs macka på glutenfritt bröd???brukar bota mitt sötsug
Det är den största storleken i mössan. Ja nu är ni kvitt. Ja det måste hon ju.
ja hi hi. Flickorna var sååååå fina på middan idag, nikki fjärils tunikan med huva och fickor och regnbågs tightsen och jessie i hästar klänningen och regnbågs tightsen. Vars en småfolks lurv flecce och fjärilsmössa på jessie och stjärnoran på NikkiVilka party pinglor
Nikki: Jag missade när du ringde innan. Var på innebandy.
Skulle fråga dig om du tycker att någon annan mössa än lastbilarna hade passat på en pojke. Kommer köpa lastbilarna till 5 åring men vad för nån till en 7 åring???
mammamutilltre skrev 2010-02-06 22:22:10 följande:
Hej hej, får jag flika in en fråga här.....har ingen tid att springa på stan, och när jag har så hittar jag ändå inget där , undrar om ni kan tipsa om bra sidor på nätet där de säljer fina barnkläder...ex noa noa, miniature, katvig, molo....har kollat ajabajakids och freshmilk... Tips mottages!
Finns länkar till all shopping längst upp på sidan lycka till