Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Mawe123 skrev 2010-02-03 19:58:56 följande:
    nikki2006: Shit vilka fina kläder du lagt ut på T, sitter och dregglar, men har ingen flicka att shoppa till, hade jag haft det hade jag köpt allt. Helt underbara plagg som någon nu kan fynda för små summor.
    Tack{#lang_emotions_kiss}vad snäll du är.{#lang_emotions_heart}Vågar inte ta för mycket för jag behöver ju pengarna nu {#lang_emotions_money_mouth}
  • nikki2006
    LJ2 skrev 2010-02-03 20:31:59 följande:
    nehepp... *suck*jag har 2 knapptröjor som strular.. nån mer?? birdie köpte jag på rea, så tvättad första ggn nyligen.. knappen e såå lös, lossnar när som, så ska sy dit den..o nya fjäril? hittade knappen på maskinen *sambon lagt den där* e väl.. 3-4 ggn den tv'ttas.. ska de lossna så lätt? då vill inte jag ha knappisar... =(( visserligen inte svårt o sy dit.. men ändå..
    Jag har aldrig råkat ut för att en knapp lossant och genom åren har jag nog haft 20 st eller nåt sånt. Tror att du har haft otur
  • nikki2006

Jaaaa hi hi 3 köp nu idag och 5 nya med bud, jag är super nöjd. Kul att se att det rör lite på sig

• nikki2006
    H I L L A skrev 2010-02-03 20:42:58 följande:
    Superfina kläder du lagt ut !!!
    tack tack{#lang_emotions_heart}
  • nikki2006
    LJ2 skrev 2010-02-03 20:45:15 följande:
    ja, verkligen.. =(( jättetråkigt.. har en lammknapp med som väntar på att användas.. o en sländ knappis.. tvättad 1-2 ggr.. än ser jag inget på den.. men så tråkigt.. jaja.. hoppas de bara va dåliga exemplar..fy dig o lägga ut fiiiina kläder i MIN stl..
    Ja jag känner mig lite busig{#lang_emotions_demon}
  • nikki2006
    lillronya skrev 2010-02-04 21:33:46 följande:
    Tack snälla! Skulle du vilja mäta hur lång ärmen är? Från armhåla och ut...
    Tror inte att jag kan hålla mig till torsdag, kan du hänga med till cillen på lördag eller det funkar inte för dig????
  • nikki2006
    ChokladMoshin skrev 2010-02-04 21:40:26 följande:
    Men vad jag är oförskämd!!Gokväll på er
    ja att du alltid skall vara så himla otrevlig
  • nikki2006
    SmillaMilla skrev 2010-02-04 21:42:36 följande:
    Ja de får jättehöga doser av febernedsättande. Tror att det är 4 ggr så hög dos än vad som rekomenderas på paketet. Jag vågar aldrig ge så mycket själv hemma. Så åker hellre in med dem.Nä nu skall jag läsa min grymt bra bok som skall förändra mitt liv "Explosiva barn"
    Säg till sen om du får några bra tips{#lang_emotions_wink}
  • nikki2006
    söta kråkan skrev 2010-02-04 21:42:55 följande:
    Hej gumman!! det är inget jobbigt som hänt dom senaste 2 veckorna? När R började pendla då Nelly var liten så började hon kissa på sig i en period då med och sa inget alls heller. Dock så försvann det efter en månad. Förmodligen så var det hennes reaktion på att livet var lite jobbigt just då. Många barn reagerar så på oroligheter eller om det skett någon förändring i livet. Hej hej alla föresten.....f*n vad jg hatar och vara sjuk, är trött som en gris men kan fasiken inte lägga mig ner för då kvävs jag
    krya på dig vännen{#lang_emotions_kiss}
  • nikki2006
    lillronya skrev 2010-02-04 21:43:38 följande:
    Hahahaha inte jag heller.Jag smiter in en sväng imorgon när barnen slutat skolan. Kan inte lördag.
    Åhhh vilken tid, jag slutar i och för sig 17 men kanske kAN gå nån timme tidigare{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16