Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Duntoffla skrev 2010-02-02 20:42:43 följande:
    Samlar alla in pengar nu? Kul med köp nu! Bara alla betalar nu...vilket ju inte alltid är fallet
    Jag trodde att jag skulle bli lurad av 3 köpare denna gången men ett kom ihåg mail senare så har nu alla betalat. Hade ju 70 avslutade auktioner och det är inte ofta som ALLA betalar.
    har du haft otur med folk på t på siståne???
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2010-02-02 20:43:58 följande:
    Hade de flesta av suitsen redan sedan förrförra salgen.
    Du började bunkra tidigt du
  • nikki2006
    Zebra71 skrev 2010-02-02 20:46:09 följande:
    Hej!Vad kul att hitta "likasinnade"!! Hos mig finns nästan bara danska barnkläder, de är så underbara! Kul att det finns fler som jag! Handlar nästan uteslutande på nätet...smidigt och skönt att få allt hem i lådan!Då kanske man kan passa på att slänga ut en fråga: Molos vår-kollektion, letar efter en kortärmad kycklingtröja, 98 el 104 men det verkar hopplöst, några tips?
    Gjordes tyvärr bara till baby så den finns inte större än 92
    Jag vill också ha den. Välkommen hit 
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2010-02-02 20:48:20 följande:
    Nja, har flera gånger haft såna som valt köp nu men sen vill vänta till BB. numera skriver jag direkt betalning vid köp nu.Hade en som vann en Lindexpyjamas den 28 dec. Pyjamasen kostade 61 kr plus frakt. Ville vänta till BB (ehh) vilket står i min text så det var ju bara att säga att det var ok. (ofta lägger jag ju avslut strax innan BB eller lön) Aldrig har någon bett att få vänta nästan en hel månad. Tror du jag fått betalt än? Trots BB och ny lön? För typ 100 kr. *suck*
    ÅHHHHHH vad man blir sur på sånt{#lang_emotions_yell}
    Man lägger ju inte ut för att det är roligt, man lägger ju ut för att man behöver pengarna så sånt blir jag bara såååå sur på.
  • nikki2006
    1 och 1 är 3 skrev 2010-02-02 20:50:29 följande:
    VA!? Var har du träffat henne!? Men JA TACK! Maila mej uppgifter bara så jag vet var du vill ha pengarna. Ja fy, men vi hoppas de slutar!! Jag vill oxå till cillen!!! Men jag jobbar
    Jag är ledig men fortsätter vädert såhär så är det ju bara att glömma det
  • nikki2006

Jag hade en denna gången som tok skällde på mig i mail fast hon hade skrivit in fel kontonr så jag inte fick pengarna. Hon hade fått rätt nr av mig men råkat missa en siffra. Hur kan det vara mitt fel hi hi?????????????????????????

• nikki2006
    LJ2 skrev 2010-02-03 12:22:32 följande:
    Hej tjejer.. om nån e här?? jag gör en sak som många tycker e tråkig.. inte jag fixar o möblerar om i de smås garderob.. sonen har 3 !!! garderober på rummet, men en sotg tom sen storasyster tog sina kläder därifrån *vi köpte garderon åt henne ner ist* så.. nu möblerar jag lite.. rensar ytterst lite nu, tar de närmare sommaren.. typ 2 mån.. kan nästan förstå folk som säger "shit va kläder han / hon har" nu.. men bara nästan.. jag lovar, de klarar sig resten av året utan ett enda köp av nåt!!! *förutom vintermössa o vintervantar, annars NADA*har tagit lite kort sen, ska nog lägga in, om jag vågar =))) sonens e snart klar, en liten paus o kolla läget här =)) lillans ska snart påbörjas.. o hon har bara en.. proppfull.. hon hade behövt sonens alla!! o det e EFTER jag plockat bort alla långärmade bodys, en del kortärmade lite shorts o nån pyjamas.. klänningar ryker närmare sommaren, linnen o shorts med.. om 2 mån eller så..
    hej ditt paket är packat
  • nikki2006
    LJ2 skrev 2010-02-03 12:38:26 följande:
    har ett "problem" dino tröja, den gröna med luva.. vet inte om jag ska ha kvar den i växå.. 116 lixom, o stor på han! o en dino t-shirt i 116.. känns lite länge.. han har 104, en del 110 nu  ?? kan användas till.. ja.. sen höst typ?? kanske??? ev nästa vår?känns länge.. ? eller kommer man ångra sig?
    Är inte den rätt liten i stl, för i så fall så kan han ju ha den snart
  • nikki2006

jag har lite tråkigt idag för ajg är insnöad, funderar på att lägga ut lite mer på t. Gick ju bra sist. kanske lite babyklänningar hmmmm eller man får kanske mer runt lön i alla fall. Åhhhh så svårt, man vill ju ha ut mesta möjligt men samtidigt är det ju jobbigt att lägga in över 100 auktioner på en gång när man jobbar också ju{#lang_emotions_undecided}

• nikki2006
    LJ2 skrev 2010-02-03 12:51:16 följande:
    jag provade för ett tag sen.. nån mån kanske.. o då va den stor.. känns onödigt o ha den liggande i typ 1 år ? men, den e ganska tuff.. o jag gillar trycket.. hmm.. knepigt läge.. får nog testa på han igen sen.. =))
    Behöver du pengarna så sälj och hoppas att du hittar en på salgen. Behöver du inte pengarna så tycker jag att du skall behålla den{#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16