Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Tasha78 skrev 2010-02-12 16:08:01 följande:
    såg ni bildtråden det måste väl vara mot reglerna eller
    jag anmälde{#lang_emotions_demon}
  • nikki2006
    Tasha78 skrev 2010-02-12 19:58:03 följande:
    skönt för älsklingssaker betyder ju verkligen mycket för barn jag ser bara på isidora och hennes filt den är med alltid
    Nikki blir helt hysterisk om hon inte har 2 nussefiltar Duger inte med en längre hi hi. Hon brukar även ha en tredje som hon säger- Här mamma här har du så du kan sova{#lang_emotions_heart}
  • nikki2006

GRATTIS TJOLLABOLLA TILL SÖTA FLICKAN{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}

• nikki2006

ÅHHHHHHHH nova star, farligt fin. men det blir inte så mycket shopping just nu när man fått el räkning på 4700kr{#lang_emotions_cry}

• nikki2006
    Busbellan skrev 2010-02-14 17:49:19 följande:
    Oj, ingen kul räkning vår var på ca 2300 som vanligt
    Vi hade 2500 förra månaden men denna så har det varit 13 minus och vi var tvungna att sätta på det stora värme systenet för att vi inte skulle frysa. Inte kul alls när man fick räkningen. Vet kanppt hur vi skall klara denna månaden Vi har vårt stora banklån också som vi får var tredje månad på 16000
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2010-02-14 17:51:14 följande:
    Jag hoppas att hängrövsbyxorna kommer till någon svensk shop snart...Jag tyckte att de såg söta ut
    Hängrövs byxor och ninja på ica hahahahahah jag trillar av storlen. Du är bara för rolig ibland
  • nikki2006
    lillronya skrev 2010-02-14 17:54:20 följande:
    De är det nog kört med såna.
    Hur fattig blir du på ns denna sesongen{#lang_emotions_tongue_out}????? Rosa hooden och snygga klänningarna och rosa mössan måste ju bara flytta hit
  • nikki2006
    Busbellan skrev 2010-02-14 17:55:06 följande:
    Ja, det där banklånet dras var tredje månad här också, men det dras till servicekonto 6000 kr/mån så vi behöver inte tänka på de pengarna direkt
    Vi är så himla dåliga på att spara de pengarna varje månad{#lang_emotions_embarassed}
    Hade mycket hellre haft det varje månad istället men det är ju inget val tydligen{#lang_emotions_yell}
    Hoppas det blir varmt snabbt nu för jag har ju inte råd med nya ns, skandal{#lang_emotions_wink}
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2010-02-14 17:56:07 följande:
    Faktum är att jag har ninjat auktioner på alla tänkbara ställen..stranden,toan och t o m i kyrkan ...och byxorna heter ju faktiskt hängrövsbyxor på danska,kommer bli spännande att se vad de heter här i Svedala<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 415 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-520092929 1073786111 9 0 415 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} p.MsoFooter, li.MsoFooter, div.MsoFooter {mso-style-priority:99; mso-style-link:"Footer Char"; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; tab-stops:center 8.0cm right 16.0cm; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} span.FooterChar {mso-style-name:"Footer Char"; mso-style-priority:99; mso-style-unhide:no; mso-style-locked:yes; mso-style-link:Footer;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} .MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> www.funkylittlemonkey.dk/shop/molo-denim-haen...   Men ack så söta!
    Vilket kul namn och ja du är verkligen lite knas när det gäller att  ninja Hur gillar du mössan förrästen?
  • nikki2006
    lillronya skrev 2010-02-14 17:58:16 följande:
    Hur fattig som helst!!Rosa hood, turkos hood, haremjeans, bright bluejeans, armybralls och svarta shorts är beställt. Och rosa och svart mössa.Men tror inte att jag kan motstå det blå wct-setet heller...NS är absolut mina favvosar!
    Det klarblåa tänkte jag på till E direkt, supertufft på en kille. Funderar på rosa hooden rosa mössa och de blå wct byxorna. Tror du det blir för mycket färg??? Jag vill också ha svart mössa och blå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16