Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Tjollabolla skrev 2010-02-01 11:16:18 följande:
    Hej! Har du haft det bra? Mkt shopping?? När här är det lugnt... Jag är shoppingsugen, men vet inte alls på vad...
    Ja jag har haft det helt fantastiskt. Inte jätte mycket shoppat. Men en del gap blev det. Vi var på musikalen Greace också o den  var verkigen superbra.
    Kristyr skrev 2010-02-01 11:18:27 följande:
    vääääääääldigt lungt här!
    Trist att det är lungt här, kommer inte katvig snart då.,
  • SmillaMilla
    LJ2 skrev 2010-02-01 11:28:41 följande:
    Hej flickor =) hemma idag.. mår inte helt ok.. huvudvärk hela natten, sen igår. trodde de va för jag va trött, så la mig nio typ!! sov knappt inatt =(( svettas o frös om vartannat.. o huvudvärk som fortfarande sitter i, släpper inte trots tabletter o vila.. =(( jaja.. shoppade innan i helgen iaf.. mest ot, men såå fina velourisar!!! kjolar o byxor.. fanns ziptröjor med, men vi använder itne det så mycket nu.. o leggings från lindex o matcha till tunikor, klänningar o allt.. =)
    Stackare! Kanske den här hemska förkylningen som du får. Den började tyvärr så där.

Kul med Lindex shopping. Shoppade också där i går
  • SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2010-02-01 11:34:54 följande:
    Åh vad fint! Vilket fyyynd!!
    LJ2 skrev 2010-02-01 11:34:46 följande:
    det va ju inte farligt pris..!!
    Ja men visst var det ett fynd. Helt ärligts kulle jag kunna betala det för bara de lila/vita byxorna. För de har jga letat efter som en tok.
  • SmillaMilla
    Everlonn skrev 2010-02-01 11:43:39 följande:
    Tipsar lite Micke på B&R ringde precis, tröjan jag skulle ha var inte med men han har fått PÅFYLLNING! Massor med babyklänningar och massa annat oxå för den som inte fått tag på nåt än
    Åhhhhh då måste ju jag kolla om kycklingarna kommit
  • SmillaMilla
    LinneaochKevin skrev 2010-02-01 11:44:03 följande:
    Nä det är väl inte det Min pappa dog förra söndagen. Han blev påkörd av tåget. Så livet känns väl rätt skit just nu!! Sorry för ot!
    KRAM {#lang_emotions_flower}
  • SmillaMilla
    Everlonn skrev 2010-02-01 11:49:07 följande:
    Så du knep den Jag hade liite span på den ju Men velar man förlorar man oftast
    ha ha ja den knep jag snabbt
  • SmillaMilla
    Everlonn skrev 2010-02-01 11:50:07 följande:
    Han höll på att packa upp nu så jag tror inte det hunnit upp på webben än
    ha ha hopppas. Meilade han just.
  • SmillaMilla
    LJ2 skrev 2010-02-01 11:52:21 följande:
    www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=33163 fick hem denna i fre.. fin!! fast jag fick tyvärr inte blomma på, fanns inte i den stl.. men fin ändå!! o fjärilleggings åt stora 146-152.. o hon, som inte gillar molo speciellt.. tyckte dom va sååå fina??? o så fick jag hem lastbilsmössan åt sonen, o han slet den ur handen o provade med en gång =))
    Hihi ja lastbils mössan är vildigt populär här hemma också. Jag måste nog beställa en till så att båda killarna får.
  • SmillaMilla
    Flock skrev 2010-02-01 12:11:02 följande:
    Hej hej! Nu måste jag fråga.. Är det bara jag som tycker om Dominotrycket?? Tycker det är så konstigt för det verkar inte gå på T?? Vad tycker ni??
    Jag gillar domino, men har en tröja o det räcker. Kanske går bättre på hösten då den är så mörk.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16