Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

RååSa BuBBlan skrev 2010-01-27 14:34:19 följande:
    Har redan börjat Betat av ett antal antik butiker och loppisar i området, hittade en helt underbar säng, men den skulle dom ha 6000.- för  *orimligt dyrt*
    Tyvärr är de grymt dyra dessa sängar. Tror att vi betalade ugenfär 360 euro för sveas.
  • SmillaMilla
    stökmamma skrev 2010-01-27 14:34:38 följande:
    vad ska man ha på dop? Butterflies eller prästkragar? funderar på en knapptröja till Loppan m tajts och kjol
    prästkragar!
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-01-27 14:51:28 följande:
    NEJ!!! Inte är det töntigt Den kommer du bli jättefin i!! Jag sitter och tittar på kläderna på hemsidan nu och det förvånar mig lite faktiskt. Hade jag inte sett kläderna live så hade jag inte fastnat för så mycket, men nu när jag vet hur de ser ut på riktigt så vet jag att flera plagg är jättefina, men alla gör sig inte på bild precis
    ha ha kanske jag skall köpa en sådan då. Har ju dock både storblomma och päron som används ganska flitigt. Så då får det blie n töntig till
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-01-27 15:05:49 följande:
    Smilla: vad fiiint det var med den lurven och den mössan!! Är Svea alltid på så gott humör eller är det bara när du fotar Kråkan: Fin shopping!! Nu får ni snart sluta visa de där karusellhästarna, blir ju snart ett måste det med
    Hihi ja hon är nog allt för ofta på gott humör.
  • SmillaMilla

Lillronya: Hade inte du Katvigs lila/vita plagg och lindex nya ljuslila? Vill du jemföra dem. Passar de bra ihop?

• SmillaMilla
    stökmamma skrev 2010-01-27 17:29:53 följande:
    usch, jag bävar..om en timme ska dom stora hämtas, vill inte ge mig ut nån som har tips på vad Affe,( 3år) kan ha på sig på ett dop?
    ush, sambon här åkte just i väg på skolinfomöte i snöstormen. Fy!
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-01-27 17:50:48 följande:
    JAg har inte lindex nya lila, men nikki har de. Tyckte lindex såg ljusare ut, men det funkar nog ändå.
    Jaha, då ropar vi på Nikki

NIKKI VAR ÄR DUU?????
  • SmillaMilla

Busbellan: Åhhh gärna bild. Måste ju ha något att ha till den lila/vita velour tröjan och hm ja den lila/vita vanliga tröjan också. Finns ju inte katvigs att få tag i. Har letat i en månad nu, börjar bli lätt panik artad här

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-01-27 18:05:13 följande:
    Jaha, ignorera mig barn
    Jag har en VÄLDIGT seg dator. Tar ungefär 5 minuter att ladda varje sida just nu. Så förlåååååååååt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16