Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Puh nu har jag äntligen beställt stjärntunikan och ett par leggins. Det var på tiden

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-02-02 21:46:59 följande:
    Vad blev det för leggings? de prickiga?
    Åhhhhhhhhhhhhhhhh NNEEEJJJJ!

Jag beställde fel {#lang_emotions_demon}. Har kollat igenom de där molo sidorna hundra tusen gånger. Så det blve visst dessa:

www.luckylittleme.se/product.asp

Vad tror du passar de också?
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-02-02 21:41:34 följande:
    Men du förresten jag har ju glömt fråga hur det var i London Hur var det? Mycket shopping? Skönt att komma hemifrån ett tag antar jag
    Det var superskönt att komma iväg lite. Blev inte jättemycket shopping, men en del gap och ett par clarks skor till mig. Så jag är riktigt nöjd.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-02-02 21:52:08 följande:
    Ja, lite dyrt blir det ju, men om jag inte får overallen så kommer jag köpa jacka och byxor på pop och det blir ju ännu dyrare
    I morgon far sambon till helsingfors. Han visste inte om han skulle hinna springa in. Men han skulle göra ett försök. Massa jobb tyvärr där
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-02-02 21:53:27 följande:
    Tja det boder ju funka om det inte är för stark färg på byxorna Byxorna Ella har i bt till är ju turkosa
    Ha ha meilade nu o frågade om de kunde byta till de prickiga.

Men nu skall jag sova. Natti.
  • SmillaMilla
    Milliz skrev 2010-02-02 21:55:08 följande:
    De är lite starkare i färgen än Lindex velourisar
    Så du tror att de skulle passa till tunikan?
  • SmillaMilla
    Stormis skrev 2010-02-02 21:58:18 följande:
    Men kan du inte ändra
    Ja jag meilade nyss o bad dem byta. Snacka om att vara molo förvirrad
  • SmillaMilla
    Milliz skrev 2010-02-02 22:00:17 följande:
    Visst är det tunikan med regnbågsstjärnor du menar? Eller missuppfattade jag? Isf är jag lite tveksam..
    Nej det är den lila med vita stjärnor och med turkosa kantband. Den som Busbellans Ellla har i bt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16