Vilka? Behöver några till yngste sonen också, men typ i 24.
jag köpte ett par kavat ill maxen ett par svarta .. ska se om ja hittar dem sen använde ja ju koden 50% =) www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=258177&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= dessa skorna med svarta då=).. lättaå ta på å gå i å snygga=)
usch det kommer bli hård konkurrens om pyttestorlekarna. Har inte haft så stor konkurrens när han var mindre, det var ganska skönt när det var så.... jmf med nu.. *puh* Nu får man ligga på om man ska få tag på nått på rean (nästan iaf)
jo men på salg så e det annorlunda=)..sen har vi ju inte små bebbar i sammaålder ngn av oss här untan de kommer ju med nga veckors mellan alla bebbbar i tråden hahha
Den här frågan trodde jag aldrig att jag skulle ställa Men en SVART vår jacka till Svea. Var hittar jag det. Gärna funktion men lite billigare än pops.
åhh kostar har en jättefin svart vår jack=) de hade 50% på den så kostade nu 500kr sååååå fin=).. tro ja beskrev den för lillronya när ja var där sist... dock så vet jag ju inte hur mkt det finns kvar nu=).. men den var mkt fin som sagt å pop då stl började på stl 98 å det var fööööööör stort för maxen =(
du hur lång är du ung? för visst hade du köpt ett linne i 140-152?
Jo handelade ett i stl 152=).. är s164 lång å den sitter kanon=).. ja om man inte räknar ett stycket kärlekshantag hahhaa . men molos linne e ju stratechiga.. handalde en långarmad med å den sitter med bra=)... båda i rainbow=) såå fint=)
tasha: tackar=) bild finns på feeesboken just nu =P
då är du och jag lika långa, men jag skulle aldrig komma i ett 152 men MImmsan kan ha det fast rainbow är ju lite större?
tro visst u kan ha ett=)... allt går med lite våld som ja brukar säga....
rainbow brukar vara lite större har ja för mje.. men molos e ju så stretchiga så tro det är därför det funkar så bra=)